25 Nisan 2013 Perşembe

Aşkın Bendeyken Gel


Gönül ister ama sevemez. Bitiremediği aşklar vardır, unutamadığı sevgililer. Belki de korkuları vardır. Sevdiği kadar sevilmemekten, kendini bile bile ateşe atmaktan korkar. Gönül çirkin olmayan her şeye benzer. Saftır, durudur, sevgilidir. Gönül kendinde olmayanı başkasında arayandır. Bir bütün olmak isteyendir. Sendir, bendir, aşktır. Midende kelebeklerin uçuşmasına sebep olan kişiyi taşıyandır. Çokta kırılgandır, inatçıdır. Kendini parçalamak uğruna canı yandığında unutmamak için savaşlar verendir. Güzelliğini kaybetmemek için içindekini saklayan, gömen güçlü olan şeydir. Çoğu zaman acıdır, ağrıdır. Aşk içine sığmadığında sahibine zarar verendir. Kendisi de özeldir, acısı da. Hiç bir şey onun kadar acı veremez. Çünkü gönül parçasını kaybeden tek şeydir.
Gönül'ün ne olduğunu anladıysan şimdi beni de anlamaya çalış. Benim gönlümde sen varsın. Çok safsın mesela ama bir o kadar da acısın. Çünkü benimkinde sen varsın seninkinde bir başkası. Gönül parçalanmadan elveda demeyi bilmez. Ben parçalanmanı istemiyorum. İlk gün ki gibi gel istiyorum. Saf, duru, güzel halinle. Henüz geç değil, inan. Sen gönül, gönül senken gel. Aşk senken, aşkın bendeyken gel. Ben sende, sen gönlümde güzelken gel. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder