25 Nisan 2013 Perşembe

Kalbim Taşıyamadı Seni


Ben yine üzülen, ben yine kaybeden taraf. 
Sen bana fazla geldin, kalbim taşıyamadı seni. O dengesiz haline, yalanlarına dayanamadı. Çok yordun beni, çok yaraladın. Her yalanında biraz daha ağırlaştı kalbim. Üzüntülerimi geride bırakmayı beceremedim. İçimi yakmakla kalmadın, çok derinleri yaktın. İzler bıraktın. Sevmeyi beceremedim ben, çok sevdim. Azıyla yetinmeni istemedim tüm kalbimi açtım sana. Yanlış yaptım, her şeyimi sana verdim. Kendime yaşayacak, nefes alacak yer bırakmadım. Şimdi kalbim seninle doluyken unutmayı beceremiyorum. Çünkü ben bu haldeyken unutmak demek kalbi söküp atmak demek. Sadece seni değil her şeyi söküp atmak demek. Bu çok ağır, becerebileceğim bir şey değil. Bu kalp seni silemiyor. Yeni bir başlangıç yapamıyor. Keşke gitmeden silebilseydim seni, gittikten sonra silmeye çalışmak çok zor oluyor. Beni birlikte kurduğumuz hayallerle bir başıma bıraktın. Daha yaşanmışların yanında yaşanacak çok şey vardı. 
Ben yine seven, ben yine terk edilen kadın.
Keşke gelmeden önce iyice düşünseydin. 'Bu kadını gerçekten seviyor muyum?' diye. Ben sana bu kadar bağlanmışken, kendimi fazlasıyla kaptırmışken ve sensiz bir hayat düşünemezken gitmen aptallık. Belki sana göre çok akıllıca bir fikirdi. Çünkü bencilsin. Peki ya ben? Hayır ben bencil değil aşığım. Seni kendimden çok severken bunları hak etmedim. Düşünsene, her şarkı bana seni hatırlatıyor ve uyuşuyorum. Sen sana bu kadar aşık olan birini neden ellerinle yok ettin ki. Başkası daha çok mu sever sandın. Ya da çok sevgiden mi bunaldın. Halbuki ben seni sadece çok sevdim, hiç üzmedim. Arada şımarıklıklar yaptım, tek amacım kalbini yoklamaktı. Senden uzakta olmak ne demek öğrenmeni isterdim. O zaman kesinlikle geri döner affetmem için yalvarırdın. Bende canımı yakmana rağmen kabul ederdim seni yeniden. Şimdi baksana sadece hayallerdesin, ikimizde dönmeyeceğini biliyoruz. Hayallerinle yetinmeye çalışıyorum. Unutma zamanı geldi, biliyorum böyle devam edersem sonum sana bırakılmış bir mektubun yanında bir kaç ilaç kutusu ve cansız bedenim olacak. Ben hiç bir zaman yerine başkasını koyamayacağım gibi görünüyor. Nefes alamıyorum, dinmesini bekliyorum.  Acılarım dinsin istiyorum. İstedikçe daha çok batıyorsun kalbime. Bir son bulamıyorum bize, bir son yazamıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder