12 Haziran 2013 Çarşamba

Beni Sevmeni Sevdim


'Beni sevmeni sevdim' diyebildiğim bir kaç adam oldu hayatımda. 'Seni sevmeyi sevdim' dediğim bir adam. 
Çok aşık değildim ama bırakıp gitmeye kıyamadım işte. Belki gerçekten ona kıyamadım, bilmiyorum. Belki de kimse beni onun kadar çok sevemez diye düşündüm, gitmekten korktum. Evet evet, ikinci seçenek daha ağır basıyor. Yalnız kalmaktan, sevilmemekten korktum. Ama diğer yandan beni fazlasıyla seven adamın canının yanmasını istemedim. Çünkü o adamın canı zaten bendim. İnsan kendisini 'kendinden çok seven' birinden kolayca vazgeçemiyor. Bazen sevilmekle yetinebiliyor. 'Aşık değilim ama onunla mutluyum' diyebiliyor. Bende bir yere kadar bu düşünceyle idare edebildim. Aklımı kalbime uyduramadım. İnsan sevilmekten çok sevmeyi istermiş. 
Şimdilerde herkes çok bencil, çoğu zaman sen en bencil. Mesela kimse bana 'beni sevmeni sevdim' demedi. Hatta kendimden çok sevdiğim için hep üzülen, terk edilen taraf oldum. Evet evet, gerçekten söylenenler doğruymuş. Karşındakine sevgini belli ettiğinde sevgili gidermiş, kaçan kovalanırmış. Aslında 'ben' gibi olmanı isterdim. Benle bütün, kalbimle eş. Maalesef senin kalbin beni ve sevgimi kabul etmedi. Çok sevmek sana yetmedi. Keşke beni değilde seni sevmemi sevseydin, beceremedin. Sahi neden sevemedin? Ben seni masumca, zararsız sevmiştim. Gözlerime, kalbime, ruhuma değişini sevmiştim. Gelişini sevmiştim, gidişini değil. Sen seni sevişlerimi bile sevemedin. Fazla geldi sanırım, kaldıramadın. Aslında sana kalbini veren kız değil sadece veren kız lazımdı. Şimdi yazıyorum, biliyor musun bazen söylemek isteyip söyleyemediklerim düşünmeme gerek kalmadan kağıda dökülüyor, sen gibi. Üstelik biliyorum, sen beni sevmeyi beceremedin ve sana verdiğim sevgiyi hak etmedin. Ama itiraf edemiyorum işte bunları kendime. Ben 'beni sevmeni sevdim' diyebildim senden öncekilere ama sen diyemedin. Bazen sırf biri seni mutlu ediyor diye o kişiden gidemezsin. Sen bunu bile beceremedin. Evet evet, sana ben değil veren kız lazımdı. 
Şimdi aklımda da, kalbimde de kimse yok. Kimseye 'sevmeni sevdim' diyemiyorum. Ama derinlerde biri kaldı, sen bilirsin o birinin kim olduğunu. Unutturmuyor kendini, zamanında hak etmediği kadar büyük değerler biçmiştim, ne kadar aptalmışım. Aylarımı onu severek harcamışım. Hazmedemiyorum bunu, unutamıyorum kendimden çok seni sevmeyi. Hazmedemiyorum seni çok seven bu kızı terk edişini, ardına bakmadan gidişini. Olsun eski zamanların sevgilisi, ben senin gibi bencil değilim. Ben, beni sevmediğini bildiğim halde sevdim. Ben, beni sevmeyişini sevdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder