25 Nisan 2013 Perşembe

Canın Çok Yanacak


Şimdi gittin, acı çekiyor gibi görünüyorum. Haklısın. Sen çekmiyorsun, seneler sonra çekeceksin. Pişman olduğun zaman aklına geleceğim. Ne kadar aptalmışım kıymetini bilememişim diyeceksin. Geri dönmek isteyeceksin. Kabul etmeyeceğim seni. Çoktan başkasının olmuş olacağım. Sen nasıl 'hiç gitmeyeceğim' deyip yalan söylediysen, bende söyleyeceğim. ' hep seni seveceğim' dediğim halde başkasını seveceğim. Sen nasıl arkanı dönüp acımadan gittiysen bende öylece gideceğim. Biliyorum sen hiç pes etmezsin, inat edeceksin. Beni kazanmak için her yolu deneyeceksin ama başaramayacaksın. Beni gördüğünde başkasına aşkla bakan gözlerim sana acı verecek. Şimdi sensizlikte bunlarla avutuyorum kendimi yoksa başa çıkamam sensizlikle. Şimdilerde sadece bekliyorum. Kıymetimi anlayacağın, başını taşlara vuracağın günleri bekliyorum. Ama çok geç olmuş olacak, bilirsin ben hiç bir zaman ikinci planda olmayı sevmem. Başkalarıyla deneyip hiç birinin bir ben olmadığını anladığında geri dönmeni kabul edemem. Çünkü anladığında aklım kalbimi geçmiş olacak. İlk değildin son olamadın. Olursun sanmıştım, şimdi sen üzül. Bensiz ne yapacağını düşünmeye başla. Kahrını benim gibi çeken olur mu sanıyorsun? Bekle ve gör. Bana yaptıklarını onlar sana yapacak. Bana çektirdiklerini çektiğinde gerçekleri görürsün diye umuyorum. Sen kışı yaşarken kalbinde, ben yazın ortasında olacağım. Bunlar iyi günlerin, güzel değerlendir. Bilirsin ben boş konuşmayı, beddua etmeyi sevmem. Çok değil bir zaman sonra bana yaşattıklarının mislini yaşayacaksın. Acırım sana bu yüzden, beddua edemem. Zaten herkes hak ettiğini yaşar. Sen benim sevgimi hiç bir zaman hak etmedin. Ben istediğim için verdim sana o sevgiyi. Şimdi geri alıyorum. Şu an umurunda değil biliyorum. Diyorum ya ilerde anlayacaksın ne kaybettiğini. Biliyorum bana söylediğin güzel olan ne varsa şimdi başkasına söylüyorsun, devam et. Onlar aşık değil sana, yani kanmazlar bu palavralarına. Ben bir aptallık ettim, seni sevdim. Ama acısını ben ödemeyeceğim, sana ödeteceğim. Bunun için sadece bekliyorum, tanıyorum seni eminim pişman olacaksın. Çünkü sen başkası için değişmeye çalışmazsın, bu halinle de kimse sevmez seni. Benden başkası sevmez. Ben seni değiştirmeye çalışmadan, seni sen olduğun için sevmiştim. Şimdi sen bunları gülerek oku sevgilim. Gönül ektiğini biçer, ben ağlayacağın günleri bekliyorum. Bensizlik sana zarar, anladığında canın çok yanacak. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder