21 Nisan 2013 Pazar

Vedasız Gidişim.


Yapma dediğim ne varsa yaptın. Elimde seni kendime savunacak en ufak bir kırıntı bile bırakmadın. Şimdi sana ne git diyebiliyorum nede kal. Git demememin sebebi, aşık olmam. Kal diyemememin sebebi ne hissettiğini bilememem. Çok mu zor seviyorum deyip ilgi göstermek? Bu kadar zorsa git dememi bekleme sen git. Hem gidemiyorsun hem acı çektiriyorsun. Bende bunları düşünmekten derslerimi düşürüyorum sadece o değil, kendimi de küçük düşürüyorum. Gururun g'sini bırakmadın. Bir yandan beni fitil ettiğin her gün için bela okumak istiyorum diğer yandan kıyamıyorum. Çünkü biliyorum sevenin bedduası tutar. Banada senden öncekilerin ki tuttu sanırım. Baksana Allah belamı verdi. Yani seni bana verdi. Şimdi atsan atılmazsın, satsan satılmazsın. Seninle ne halt yiyeceğimi bilmiyorum. Sadece benim sevmem yetmiyor ki. İki kuplede sen sevsen? Ölmezsin  bu kadarcık merhametle diye düşünüyorum ha? Ben böyle atarlanıyorum sonunda geliyorsun 'aşkım' diyorsun bende ki bütün elektrik nötrleşiyor. Hadi son şans, son şans diyorum. Sonra bir bakıyorum bu bilmem kaçıncı olmuş. Hayır anlamıyorum kadınların akıllı olduğunu söylerler ama olay aşka gelince maşallah bizden safı yok. İnanmak işimize geliyor nedense. Neyse işte sonra ben içinde sevgilimin olduğu tatlı tatlı hayaller kuruyorum sonra sevgilimin bir odun olduğunu hatırlıyorum bütün büyü kaçıyor. ' seni seviyorum' demekten aciz biriyle ilgili ne hayali kurulur ki zaten. Bir insan bir gün olup on gün ortadan kaybolur mu yahu? Burada fena mantık hatası var. Beyfendi keyfi hareketler sergiliyor ben burada kuduruyorum. Sende kalan aklıma edeyim ben. Zaten neye illet ettiysem başıma geliyor neye imrendiysem uzaklaşıyor. 
Ben artık bir şey demiyorum. Kıyamayıp söyleyemediğim her şeyi söylüyorum; Hayatıma girdiğin günün Allah belasını versin. Gurur yaptığın her günün Allah belasını versin. Mesafelerinde Allah belasını versin. Söz veripte tutamayışlarınında, bana yaşattıklarınında seninde Allah belasını versin. Senin yüzünden tonla para ödediğim halde bir halta yaramayan psikoloğumunda versin. İnşallah hakettiklerinle kalırsın, tabi hak edebildiğin bir halt varsa. Senden son ricam benden sonra biri olursa hayatında, ki sanmıyorum çünkü benden başkası sana dayanamaz. Onunda sinir sistemini çökertme olur mu? Çünkü şimdiden kıskanmıyorum, acıyorum. Vedasız gidişimi farkettiğinde sakın küflenmiş kelimelerinle gelme. Çünkü yemin olsun bu sefer kanmam banel sevişlerine.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder