8 Haziran 2013 Cumartesi

Aşk Tek Nefes


Aşk bir nefes, sen bir nefes ve ben bir nefes. Beni sevdiğini söylerken de derin bir nefes almıştın ayrılacağımızı söylerken de. Gözlerini kapatıp, anıları düşünüp, kalbinin sıkıştığını hissedip derin bir nefes aldın. Ve tek bir kelime çıktı ağzından 'ayrılık'. Her şey nasıl başlarsa öyle bitermiş. Madem gidecektin neden geldin? Madem benimde soluğumu kesecektin neden sevdin? Biliyorum, bensiz de olabilirsin ama olma işte. Hep benle ol benim ol isterdim. İstiyorum değil, isterdim diyorum çünkü gittin sen. Artık elimi tutmaya hakkın yok, artık seni seviyorum demeye hakkın yok. Bitirerek mi gittin? Giderek mi bittin bilmiyorum. Şu an seni düşünmeye dermanım yok. Şu an sensiz ne yapacağımı düşünüyorum. Sanırım bencilim ben, ve bu yüzden bittik belkide. Kendimden çok seni mi sevmeliydim? Kendimden çok seni sevmedim mi zaten, kendimden çok seni sevdiğim için gitmedin mi zaten. Hani aşklar bitse de alışkanlıklar kalıyordu. Sen sevmesen de gitmeseydin keşke. Ben senin alışkanlığın, sen benim aşkım olarak kalsaydın. Biten tüm aşkların altında binlerce aynı kelime yatıyor aslında. İhanet, yalan, güvensizlik, ilgisizlik, dengesizlik, heyecansızlık hep bir monotonluk. Sen kolaya kaçtın, kolayı seçtin. Ayrılığı istedin. Kendime bencil dedim, saçmaladım. Bencil olan sensin. Sensiz ne hallere düşeceğimi hiç düşünmedin. Erkekler aşık olmayı her zaman beceremez. Ben sana öğretmeyi beceremedim. İyi bir öğrenci olamadın sen. Bağlanmaktan kaçtın, bana kendini adamaktan kaçtın. Yanlış yaptın, çok yanlış yaptın. Bensiz yapabileceğini biliyorum, bunu ispatlamaya çalışmana gerek yoktu sevgilim. Önemli olan yalnız olabilmek değil biz olabilmekti. Önemli olan gitmek değil, kalmaktı. Önemli olan sevgini göstermenden korkmamandı. Ben seni hep sevdim, hep severdim. Her şeyi bana yükleyip gittin.  Sen gittin, ben bittim.  Sen gittin, hemde tek nefeste. Çok geç artık, korkma ben hiç gitmem demek için çok geç. Çünkü gittin sen. Ve ben sana söz vermiştim. Gitmeyecektim. Zaten ben olmadım o giden, ben olmadım arkasında kalbi kırık birini bırakıp giden. İnan kalbi kırık birini ardından bırakıp gitmek daha büyük vicdan acısına sebep olur. Ama gitmedim işte, ardından bakan oldum. Sen tek nefesi kurtuluş olarak gördün, derin bir oh çektin, gittin. Böylece rahatlayacağını zannettin. Ama öyle değil işte aşk tek nefes, ben tek nefes, ayrılığın acısı öldürmeyen binlerce nefes.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder