22 Nisan 2013 Pazartesi

Gereksizdin Aslında


Bitmezsin, gitmezsin sanmıştım. Fazlasıyla sevmiştim çünkü, hak etmediğin kadar. Hak ettiğini sandığım kadar. Çok sevdiğim egomu seninle değiştirebilecek kadar çok sevmiştim. Sonra bana yaşattıklarınla sana ne yapsam yaranamayacağımı anladım. Malesef sen nankörsün. Seni tüm benliğinle kabul edebileceğimi düşünürken diğer yandan sadece nankör halinin değişmesini istedim. Değişmedi. Keyfine göre kırdın senle dolu kalbimi, yüreğimi. Ben hiç pes etmedim anlayamadığın her şeyi defalarca aklına sokmaya çalıştım, olmadı. Yazdım okumadın, anlattım dinlemedin, haykırdım kulaklarını tıkadın. Sen neyi seversen onu sevdim, sen o gün nasılsan bende öyle oldum. Bunları yaparken istediğim tek şey sana yaranmaktı. Ne yaptıysam olmadı beceremedim. Sonra silkelendim, kendime gelmeye çalıştım. Ben beni sevmeyen birine yaranmaya çalışmaktan yoruldum. Saçmaydı zaten, hiç denememeliydim. Pişmanım, sebebi çok nazın aşık usandırması ya da hiç bir aşkın sonsuz olmaması belkide. Aslında başta sanmıştım ki benim kocaman kalbim ikimize de yeterdi kim bilir belki zamanla sende severdin, kıymetimi anlardın. Olmadı işte ne kadar uğraştığımı, kendimle verdiğim savaşları, göz yaşlarımı hiç birini bilemezsin sen. Belki umut vermeseydin böyle delice uğraşmazdım, çabalamazdım. En büyük hatayı orada yaptın işte. Canımı böylesine yakmanın en büyük sebebi sevmeyip seviyorum deyişlerindi. Benim her defasında sana inanmamın en büyük sebebi ise toz kondurmadığım kalbimdi. Bunları başından beri bilip kendime itiraf edememem, kendimi kandırmaya çalışmam oradan tuhaf gelse de tek sebebi bir kere olsun beni sevdiğini görebilmekti. Bilirsin ben inatçı, her istediğini elde eden biriydim. Tabi aşık olana kadar. Aşık olunca gurur falan kalmıyor. Mesela en başından beri beni sevmediğini bildiğim halde günden güne daha çok sevdim seni. Seni severek kalbime zarar vermekle kalmadım. Hayatımıda darmadağın ettim, kendimi öylesine hırpaladım ki. Ve bunları yapmamın tek sebebi var, bir hiç. Uğruna değmeyecek bir hiç. İşte o hiç sensin. Mantıklı düşününce sana kızmıyorum aslında tüm hata benim ve kalbimin. Tüm hata oluru olmayan birini sevip kendi kendimi yıpratmam. Zaten gideceğini bile bile sevmiştim. Yanacağımı bile bile ateşe atmıştım kendimi, yüreğimi. Gereksizdin aslında, çok gereksizdin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder