5 Nisan 2013 Cuma

Cennette bir seçimdi, cehennemde..


Cennette bir seçimdi, cehennemde..

Ve ben kendi cehennemimi yarattım. Pembe rüyalarımdan kaçıp şehvetli görünen, mey gibi kırmızı, sarhoş edici sana kandım. Uzaklardan o kadar çekiciydin ki. Yaklaştıkça girdabına çektin. Çıkamadım, bırakmadın. Canımı çok yaktın. Ben seni sevdim, sen içinde ben olmayan her şeyi sevdin. Ben mutsuzluğum da güçlü kadın olmaya çalıştım, sen küçük alaycı bir çocuk gibi oyaladın. Sonunda ben tükendim, sen tükettin. 


Sana koşmayı  marifet sanmıştım. Çok yanılmışım. Meğer kaçarak uzaklaştığım yer cennetimmiş. Geride bıraktığım, ellerimle ittiğim zamanlar, nankörce vazgeçtiğim hayatım cennetimmiş. Sen arz sen sefa sen cefa sen benliğimde kalmiş bir defa.Cennetim ol istedim buda fazla geldiya sana.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder