21 Nisan 2013 Pazar

Kalbimde Kalamadın


Ya aslında ben git ve şiir ol istedim. Beni daha fazla incitme istedim. Çünkü gidersen yazdıklarımla alışabilirdim sana. Yada okuduklarımda seni bulabilirdim. Ama şimdi her gün yeni bir uğultu çıkartıyorsun başıma. Her gün yeni bir acı, sancı, ağrı. Aslında olmuyor belli. Zorlamayacaktık bu kadar. Haddinde bırakacaktık her şeyi. Biz debelendik, zorladık, olur sandık. Daha çok yıprandık. Gitmemek gerek deyip daha fazla sevmeye çalıştık. Çalıştıkça yüzümüze gözümüze bulaştırdık. Kalbimizde ki sancıları biz yarattık. Dün ağlamana kıyamayan ben bu gün ağlamanı istiyorum. Çaresizliğinden zevk alıyorum. Sen üzüldükçe beni daha çok istediğini, sevdiğini, bırakamadığını düşünüyorum. Yakarışlarının sebebi sevgiyken çare aramaya dönüşüyor. Kurtuluşun çaresini. Kalbinden beni söküp alması için Tanrıya yalvarıyorsun görebiliyorum. Ama ben demiştim git ve şiir ol. Tatlı bir anı olarak kal. Mutlu hatırlayayım seni. Çukurlara hapsetmeyelim sevgimizi. Gitsen yada gidebilsem daha az canımız yanardı. Belki kafamızı toplar geri dönerdik bizi bekleyen aşkımıza. Belkide sensizlik bana, bensizlik sana yarardı noktayı koyardık. Beceremedik biz aşkı bitirip ayrılmayı. Aşkı bitirdik ama birbirimizden ayrı kalmayı. Şu alışkanlık denen şey gerçekten bela bir şeymiş. Baksana aşığım derken iki yabancı olduk. Hak ettik aslında. Malesef aşk bitermiş alışkanlıklar kalırmış. Bizi bir arada tutan aşkmış. Aşk bitince anlaşamadığımız için hiç bir şeyin anlamı kalmamış. İki soğuk yabancı olmuşuz. Baksana, fark etmeden hiç aklımıza gelmeyen şeyler olmuşuz. Canımsın demiştim sana, bitmezsin bende demiştin bana. Haklısın, ben sende bitmeyi beceremedim. Alışmışsın bir kere bana. Ama kalbinde bitebilmeyi çok iyi becerebilmişim. Aklımda kalma kalbimde kal diye çok istemiştim. Olmadı ne yazık. Şiirlerim ol istedim, kalbimde kalamadın. Bende sana yazamadım. Seni okumak istedim,kalbimde kalamadın. Bende seni okuyamadım. Ben ne sende kaldım, ne anılarda. Sen ne bende kaldın ne yaralarımda.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder