13 Nisan 2013 Cumartesi

Oysa Güzeldi Benim Kalbim


Ne yapıyorsun bize? Hırpalıyorsun, dağıtıyorsun bizi. Farkında değilsin, yavaş yavaş ölüyor sevgimiz. Kayboluyor taptığım adam. Yapma artık, ellerinle mahvetme bizi. Güzeldik biz, mutluyduk. Her şeyden önce bizdik. Yıpratıyorsun şimdi bizi, Söndürüyorsun ateşimizi, hayallerimizi. Oysa biz bu aşka sahip olabilmek için ne fedakarlıklar yapmıştık. Ne değişti şimdi? Çok mu geldi sevgim, saygım, emeğim? Bu kadar mı nankörsün sen? Seni kendinden çok seven birine biraz olsun değer veremiyor musun?  Sevemiyor musun beni eskisi gibi? Ne değişti ha, ne değişti? Dün aşkım derken bu gün beni hırpalıyorsun. Ben önemli değilimde ya kalbim? Benim kalbim çok güzel .Çünkü içinde sen varsın, aşk var. Benim kalbim diyorum sana, hani içinde sen olan. Yapma artık bitirme bizi. Ya çok sev ya çek git aklımdan. Kalma ortalarda, yakma beni. İzin ver seveyim seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder