12 Ağustos 2013 Pazartesi

Sevmekten Yoruldum


Hiç aklıma gelir miydi bir gün yorulacağım. Seni sevmekten öyle yoruldum ki. Yıllardır aynı noktaya gelip sıfıra geri dönmekten, bocalamaktan öyle yoruldum ki. Artık akışına bırakıyorum pes ettim. İlk defa umutsuzum. Seni sevdiğimi bilmeni istemiyorum. Duyma, korkuyorum. Çünkü sende korkarsın, kaçarsın.

Bir yandan artık sevme yeter kalbini yorduğun diyorum diğer yandan başkasının olacağın endişesiyle başa dönüyorum. Biliyorum yine başlamadan bitecek, ben seni takıntı haline getireceğim ve gideceksin. Yine adın nefesimi kesecek ve başa döneceğiz.

Diğer yandan yine biliyorum ki ben aptalım sonunu bile bile senden kopamıyorum. Hani "gençliğimi geri verseler bu kez en çok kendimi severim" diyor ya şarkıda. Ben yine seni severim, benim gençliğim seninle kalbimi yıpratarak geçti.

En çok neyi sevdiğimi sorsalar okumayı derim. Ben senin gözlerini, sözlerini okumayı sevdim. Santim santim çözmeye çalıştım, gerçi pek beceremedim ya. Bağlanmak çok kötü şey. Çok kişinin seni sevip, sevdiğinin seni sevmemesi başka kötü bir şey. Senin beni, benim sevdiğim kadar sevememen ayrı kötülük zaten.

İlk günlerimizi hatırlıyor musun? Ben çok iyi hatırlıyorum, seni sevmem için binlerce koz verdin elime. Nasıl olduğunu bilemeden aşık oldum sana. Kaç yıl oldu hala anlayamadın. Sen anlayamadın, ben unutamıyorum. Hayatımı mahveden bir çelişki. Hayatımı mahvediyorsun, hayatımın içine etmene izin veriyorum. Çok yıl oldu, çok aşığım ama heyecanım yok alıştım artık olmayacak şeyi sevmeye.

Şu an ki ruh halimi soracak olursan sana sarılmak istiyorum, sarılamıyorum kendimi güvende hissedecek başka kollar arıyorum. O kollarda sende bulduğumu bulamıyorum pişman oluyorum. Arayış içerisindeyim.
Artık unutmak gerek.

Habersiz gidişlerin ölümüm oldu. Ölümüm oldun ama unutturan olmadın. Aklımda kalan oldun. Yalan olmadın, hep vardın.

Beni ara vermeden yorulmadan sev, yazık etme isterdim. Sen bir yerde hep sıkıldın, kaçtın. Geri döndün affettim. Yine gittin, yine ağladım. Yeniden döndün, yeniden affettim. Her seferinde ne eksik ne fazla hep hiç bir şey olmamış gibi sevdim. Sen bir sevmedin, bir sevmiş rolü oynadın. Sen ya beni bitirdin ya bizi bitirdin. Senin canın hic yanmadı.Artik sonumuzu kafamda kurmuyorum. Düşüne düşüne kendimi yormak hayal kırıklığına uğramak istemiyorum. Kendimi bosluğa bıraktığımı sanarken kendimi sana bırakıyorum. Daha çok canım yanacak umursamıyorum ve bir bakıyorum koskoca gençlik yıllarım ellerinde kayıp gitmiş. Sen sevgileri parcalamissin. O çok sevdiğin gözlerimi kandırarak gitmişsin. Zaten biliyorum haklısın güzellik her şey değil. Ama ne bileyim ben çok sevmiştim. Sen sevdiğimi bile bile gittin. Beni yok saydın darmadağın ettin, bitirdin.

Bunlari okumak kolay değil mi? Yaşamak çok zor, bu kalp ağrısı çok zor. Bu kalp ağrısıyla birde sana yazmak çok zor. Anlayamaman her şeyden beter. Biliyorum, senin için fark etmez sen yine gelip, gideceksin ben söneceğim. Olsun bir tanem bu sefer kalbimin yarısı uyuşmuş, ben bu sefer bizi kafamda kurmamışım.Bu kafayı yediğim son nokta, sensizim ya hani. Öyle değil işte, sen öyle görmek istiyorsun.
Ben bizi oluruna bırakmıştım. Olurumuzda sendin ya zaten. Sen gittin ben yarım kaldım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder