24 Nisan 2013 Çarşamba

Sevmekte Gereksizdi


Gereksiz bir veda oldu bu, gereksiz bir gidiş. Bence sevmekte gereksizdi. Madem gidecektik birbirimizden, ne gerek vardı ki. Belkide birbirimizden yıllar çaldık. Belkide en güzel yıllarımızı beraber geçirdik. İş işten geçtikten sonra bunları düşünmenin bir anlamı yok aslında. Ne de olsan giden aşkı, yaşananları silip gitti. Kalan yaşananları inkar etmeye çalışarak hayatta kalmaya çalışıyor. Unutmaya çalıştıkça unutamamak, zamana bırakmak zorunda olmak diye bir şey var malesef. Beraber dinlenen şarkılar var, her şarkıda seni bulmak var. Aşk aklın seyahate çıkmasıdır ya hani, senin ki sana geri döndü mü bilmiyorum ama benimki sana takılı kaldı dönemiyor. İkimizde koca koca hatalarla doluyuz. İlişkimizin giderinde ki hatalardan çok birbirimizin hatasıyız aslında. Yanlış sevmişiz birbirimizi. Yanlış zamanda sevmişiz. Belkide doğru zamanın doğru kişileri değildik, bilemeyiz. Kader deyip geçmek gerek, unutmak gerek. Madem bu kadar canımız yandı, bir daha aşkı denememek gerek. Neden beceremiyoruz silerek gitmeyi? Neden bir yanımız hala birbirimizde? Senin aklın bende kaldı, benim kalbim sende. 
Gereksiz sevmedik aslında, gereksiz gitmedik. Gönderildik, birbirimizden gönderildik. Kalbimiz güzel bir aşk tattı ve bitirdi. Bitsin istemezdin, biliyorum. En az benim kadar sevmiştin sende, belkide daha fazla. Böylesi gerekliymiş diyerek kapatmak istiyorum yaralarımı, beceremiyorum. Ben vazgeçemiyorum, unutamıyorum. Ortada bir ihanet yok, büyük bir sorun yok. Sadece birikimler var. Kalbi hırpalayan birikimler. Kim bilir belkide her ilişkide olan kıskançlıkları bir fazlasıyla abarttık ve bir vedayı hak ettik. Yan yana güzeldik aslında. Aklım yokken kalbimde sen varken her şey daha güzeldi. Vedasız bir aşk isterdim, olmadı. Aşk yine benden gitti. Çok çabaladım inan, bırakmamak için çok çabaladım. Olmadı, beceremedim. Gittin sen, ömürlük olamadın. Son olamadın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder