22 Nisan 2013 Pazartesi

Sensiz İntihar


Hayır ya böyle olmayacak. Bu dört duvar arasında seni düşünerek psikolojik intiharlara girişmek saçma. Kendimden ailemden arkadaşlarımda her şeyden uzaklaştım. Düşüne düşüne bir hal oldum. Üstelik mantıklı olamıyorum, bir yere varamıyorum. Hangi mevsimde olduğumuzdan haberim bile yok. Sende yoksun zaten, sen olmayınca mevsiminde havanın neşesinin de burukluğunun da bir önemi kalmıyor. Ben o yağmurlarda seninle sırılsıklam olana kadar yürüyemiyorsam yada bahar kuşlarının arasında seninle bisiklet süremiyorsam inan bir anlamı yok. Bu kadar düşünüp büyütülecek bir şey var mı ona bile karar veremiyorum. Keşke ' bitti işte nokta' diyebilecek kadar düz mantıklı yada gaddar olabilsem. Malesef olamıyorum düşündükçe ağlama krizlerine giriyorum. Neredesin? Kiminlesin? Unuttun mu? Seviyor musun? Dönecek misin? Özür dileyecek misin? Sen mi haklısın? Ben mi? gibi kafamda bin bir deli soru. Bunu kendime isteyerek yapıyorum. Neden yaptığımı bilmiyorum, neyin acısını çıkartmaya çalıştığımı bilmiyorum. Şu telefonu elimden bırakamıyorum. Başlarda her şey için seni suçlarken şimdi her şeyi ben üstleniyorum. Bir an olsun kafamı dağıtmaya yelteniyorum, yine bir şeyde seni görüyorum hıçkırıklara boğuluyorum. Sayende hiç olamayacağım birine dönüştüm. Gecelerden çok korkuyorum, beni içine çekiyor. Nasıl boğuluyorum bilemezsin. Sana deli gibi kızgınken seni nasılda deli gibi istediğimi anlayamazsın. Çünkü bende anlamıyorum. Nefret ederek seviyorum seni. Bağırmak, çağırmak, içimdekileri dökmek ve iki kelimenle yatışmak istiyorum . Bu aşk değilde ne? Bal gibi aşk işte. Delisin sen seni aklından bir an olsun çıkaramayan bir kızı bırakıp gittin. Sana sorsam ' gitmemi istedin, gittim' dersin. Ben gitmeni istemedim. Beni daha çok sev, özle istedim. Yanlış anladın, her zaman olduğu gibi işte. Şimdi dön diye yalvarmak geliyorum içimden. Ama yapamam, sevsen zaten gitmezdin diye düşünüyorum. Belki sana göre saçma şeyler düşünüyorum, sadece kafamda kuruyorum ama durum bu işte. Kafamda kurdukça daha fazla yıpranıyorum, içinde sen olan kalbimi yıpratıyorum ve sana olan güvenimi kırıyorum. Kendimi delirtiyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder