20 Nisan 2013 Cumartesi

Bir Ben Daha Yok


Yazılarımda kalbim kadar, derin uçsuz bucaksız soluk bir gölge.
Bir zamanlar kalbim sen kadardı. Sonra sen gittin, tüm beni alarak karanlığı bırakarak gittin. Çok gördün bana kendini. Yokluğunda çok bilirim ben, gece aklıma düştüğünde rahatlamak için hıçkırıklarla yazdıklarımı. Sebepsiz ağlayışlarımı, sana değer verip bu hallere düştüğüm için kendime acıyışlarımı. Çok bilirim ben, sen bilmezsin. Oysa soğuk tonlardan sıkıldığımda farketmiştim seni, dinleyerek anlamıştım samimiyetini, aşkını. Yalanmış, kendimi kandırmışım. Her budala aşık gibi farklı olduğunu sanmıştım. Seninle alakası yok, sadece çok sevdim ben. Gülüşünü, sevişini, dokunuşunu, acısıyla tatlısıyla her şeyini. Böyle biteceğini bilemezdim. Allah belamı verdi işte seninle. Bende isterdim acı çekmek yerine ruh ikizime aşık olmayı ama öylesi aşk olmuyormuş işte. Aynı şeylerden hoşlanmak, anlaşabilmek aşka yetmiyormuş. Zaten aşk bir tane anlatılmak istenince milyonlarca kelime. Hissedilenler aynı, hislenilmişler farklı. Aslında bunlar saçmalık, geriye dönüp hata aramak aptallık. Keşke demek gereksiz. Adım adım geldik biz bu noktaya, ellerimizle mahvettik. Kim bilir işimize geldi belkide böylesi. Hani kaybetmeden değeri anlaşılmıyormuş ya bazı şeylerin. Birimizde durup gözden geçirmedi yaşanan hataları. Birimizden görmezden gelemedik kötüleri, yapılan iyiliklerle yetinemedik. Ben 'o' gitti diyorum. Acaba gerçekten sen mi gittin? Yoksa aşk mı bizden gitti? Peki benim suçum var mı? Bana soracak olursan var. Çünkü ben daha çok sevdim. Bu yüzden daha çok acı çekiyorum. Sen iyileri alıp gittin. Ben kötüleri akılda tutarak. Şimdi bana baktığında ağlamaktan durgunlaşmış gözlerimi, senden arınmak için kazıdığım benliğimi, deştiğim kalbimi, soyulmuş tırnaklarımı, senden kurtulmak için kullandığım insanları, bedenimde bıraktıkları kirli izleri, can parçalarını görebilirsin. Ya da onları boş ver. En önemlisi bir veda bile etmeden giderek bıraktığın izleri görebilirsin. ' Ben sana ne yapmışım böyle' diyecek olursan eğer, 'seni sevdiğimi anlaman için bunlara gerek duyduğunu bilseydim daha önceden yapardım' derim. Halime üzülüp dönmek istersen, ' dönme acınacak halde olan sensin' derim. Çünkü bir ben daha yok. Bir tane daha benim kalbimden yok. Seni böyle delice sevebilecek bir kişi daha yok. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder