25 Nisan 2013 Perşembe

Kalbim Üç Kişi


Şimdilerde sen ve bir başkası. Sanırım kafam karışık. Senden sonra pek toparlayabildiğimi söyleyemem. Ama seni eskisi gibi sevemediğimi söyleyebilirim. Acı çekme kısmını atlattım, unutma kısmında sorun yaşıyorum. Yaşanmışlar az değil, koskoca bir kaç yıl. Hayatımın en güzel yılları, inkar edemem. O kadar güzeldik ki yan etkileri oluştu. Mesela kimse sen gibi olamıyor, en önemlisi kimseye güvenemiyorum. Şimdi karşıma çıksan unuttum, gözlerine aşkla bakmam. Bir başkasına bakıyorum şimdilerde aşkla, bakmaya çalışıyorum desek daha doğru. Giderken 'ben başkasını seviyorum' demiştin, gülerek gitmiştin. Seni gülerek hatırlayacağımı mı sanmıştın bilmiyorum. Bunu kaldırabileceğimi nasıl düşünmüştün? Kaldıramadım işte şimdi bir başkasına güvenemiyorum. Dün gibi hatırlıyorum yaşananları, en ufak bir acı belirtisi hissetmesem de hatırlıyorum her şeyi. Canım yanıyor. Ama yakan sen değilsin, senin sayende güvenmek isteyip güvenemediğim bir başkası. Bunların sorumlusu olarak acaba seni mi gösterebiliriz beni mi? Kimse bir yükün altında kalmaz en önemlisi kalp kırgınlığının. Bu yüzden birbirini suçlar. Ben seni suçluyorum kalbimi körelttin diyorum. Sen ise gideceğimi söylemiştim sevmeseydin demiştin. Demiştin diyorum çünkü şimdiki düşüncen ne bilmiyorum, benim ki hala aynı. Veda edip merhametsizce gitmeyi ben isterdim. benden önce davrandın. Zaten beni bekleseydin beceremezdim. Sana hiç bir zaman kızamadım hep kendime kızdım. Bir türlü akıllanamadım. Mahvettin beni, senden sonra kaç kişiye dokunduğumu hatırlamıyorum. Empati yeteneğimi kaybettim. Başkalarını umursamıyorum, kimin canını yakarsam yakayım umurumda değil. Bana ne, benim ki yandı onlarınki de yansın. 
Acılarımın üstünden biraz zaman geçtikten sonra yeni biriyle tanıştım. Bir başkası. Ona gün geçtikçe bağlandım sana hissetiklerimin birazını ona hissetmeye başladım. Korktum, oda canımı yakar diye çok korktum. Kendimi geri çekmeye çalıştım, başaramadım. O senin gibi değil 'gitmem'diyor. Sen 'giderim'dediğinde nasıl inanmadıysam aynı şekilde o ' gitmem' dediği halde inanamıyorum. Beni senin gibi terk edip gider diye düşünüyorum. Onu kaybetmemek için gereksiz takıntılar ediniyorum hem kendimi hem onu huzursuz ediyorum. Hala canım yanıyor anlatabildim mi? Senden sonrası diye bir şey yok. Sen hala varsın, aklımdasın, anılardasın. Sadece yanımda değil biraz kalbimde çoğunlukla aklımdasın.
Kalbim şimdi üç kişilik, biri güvenimi yıkıp giden adam, diğeri güvenmek isteyip güvenemediği adam ve kendini sevmekten vazgeçemeyen ben. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder