21 Nisan 2013 Pazar

Sorunumuz Sevme Şeklimiz


Bu hikayeye bir son lazımdı. Ne seninle oluyordu nede sensiz.
 Her gün kavga ederdik çoğu zaman kavgaları ertelerdik. Seni seviyorum demek yerine 'sana güvenemiyorum'demeyi seçerdik. İşte bu yüzden kaybettik. Aşkımıza saçmalıklarla zarar verdik. Hiç korkmadık. Birbirimizden ayrıldığımızda pişman olacağımızı hiç düşünmedik. Sadece çok sevdik, hırpaladık, bitmez sandık. Sonunda bitti. Bana soracak olurlarsa, ben alıştım artık sensizliğe. Zaten yanımdayken de yoktun. O kadar üzerdik ki birbirimizi ben artık kendimi aşık değilim sadece bağımlılık bu diye kandırmaya çalışırdım. Düşünürdüm, ben bu adamın neyini seviyorum diye. Hatta bunu sen yanımdayken, uyurken, seni seviyorum derken, her şeyde her zaman düşündüm. Cevap bulamadım. Sebep bulamayınca bu aşk değil sandım. Sen ne sandın bilmiyorum. Ayrılık bana iyi gelmedi, sanada iyi gelmedi biliyorum. Arkanı toparlayan biri yok, dertleşeceğin biri yok. Her şeyim sensin dediğin arkadaşın, ailen sevgilin olan bu kız yok. Benim içinde senin içinde mutluluk yok, huzur yok. Sadece pişmanlıklar var değil mi? Keşke gitme deseydim demek geçiyor ikimizinde içinden. Pişmanız, hemde çok. Belkide şimdi yaptığımız bu gurur aşkımız bittiğinde saçma gelecek. Bitmeden barışmak istiyorum. Biliyorum, yine kavga ederiz yine küseriz ama hep benimle olursun. Mesela ben sana bir daha küsmeyiz diye söz veremem ama bir daha ayrılmayız diye söz verebilirim. Sensizlik bana yaramadı. Yarar sandım, yeni bir sayfa gerek sandım. İkimiz içinde en iyisi ayrılık sandım. Yaramadı bize ayrılık. Sensizliğe alıştım dedim, öyle oldu zannettim. Sonra baktım ki her yerde sen varsın. Aptallık bende, hiç düşünmemişim ki ben bu adamdan ayrılırsam nereye giderim diye. Her yerde kokun, yüzün, o memnun olmadığım değiştirmeye çalıştığım şimdilerde geri istediğim sen. Biliyorum sende istiyorsun beni geri. Çünkü her şeyi gözünde büyüten senden çok bendim. Çünkü ben çok severdim. Sen bu dalgacı, neşeli, umursamaz kızı çok değiştirdin. Seni kaybetme korkusundan her şeyi gözünde büyüten bendim. Sorunumuz kaybetme korkusunun getirdiği paranoyak biz. Sorunumuz sevme şeklimiz. 
Şimdi bu hikayeye bir son lazım. Böyle bitsin istemiyorum, mutlu bir son olsun istiyorum. Benimle ol hiç gitme istiyorum. Ve söz veriyorum bende bir daha gitmeyeceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder