19 Haziran 2022 Pazar

Giderse Öldürecek Beni




Zamanla geçer diyorlar.
Zaman gönül yaramın üzerinde durdu.
Bilmiyorlar..

Seni her hatırladığımda bir parçamı daha alıp beni terk ediyorsun.
Beklemek mi daha acı? Bekletilmek mi?
Cevapları bulamadım.
Değiştiremeyeceğimi bildiğim halde çok ağladım.
Belki de tam da bu yüzden tüm bu yaralarım..

Anılarımı parçalayan yüreğin beni sağ bırakır mı?
Sönmüş ruhun başka bir kalpte yanar mı?

Biliyor musun, beni hep aynı yerimden yaralayan o eve yine dönmek istedim. Kalbinin yeniden bana yuva olmasını istedim.. Yapamadım. Bazı aşklar uzaktan yaşanmalı. Bu benim aşkım.. onu senin vicdanına bırakmayacağım. 
Bazı itiraflar deli cesaretiyle umarsızca yapılır.. bazıları ise hiç bir zaman.  Aşkımı hak etmeyen kalbine ilan etmeyeceğim. Hayatımın sonuna dek yalnızda kalsam, kalbimin ortasındaki şu ağrıdan hep kaçacağım. 
Çünkü değmezsin.
Ah, ne büyük aptallık.
Değmeyeceğini bildiğim bir adama aşığım.

20.01.2021





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder