20 Nisan 2013 Cumartesi

Bu Sefer Dönmek yok.


Bu sefer sonsuz gidiş var, geri dönüş yok. Bu sefer muammalar yok, çok düşünüp kafa kurcalamak yok. Hiçlere gidiş var, kalbi yok ediş var. Geriye bakıp pişman olmak yok, geriye bakıp aşka tapma zihniyetini yok edip güçlü kadın duruşu sergilemek var. 
Pişman olduğunda, ben çok uzaklara vardığımda bir bak. Her yerde bir not, sana yazılmış. Toparlayamadığım. Birinde dön diyor diğerinde dönme. Birinde aşığım diyor diğerinde nefret ediyorum. Dengesiz olan ben değilim. Dengesiz olan kalbim. Sebebi sensin, sebebi kalbimin içine edişlerin. Sende böyle değil miydin. Bir gün severken ertesi gün sevmeyen. Aslında daha fazlasıydın, beni elinde oyuncak edecek kadar akıllıydın. Bense seni kaybetmemek için her şeyi göze alabilecek bir aptal. Mutsuzken iki kelimene aldanabilecek bir aptal. İyi oku bunları, mutsuzken diyorum. Peki mutsuzluğumun sebebi neydi? Sendin, sen. Yaptıkların, söz verişlerin, tutamayışların, aldatışların. Geçmişimize gidiyorum, geliyorum, bakıyorum. Böylesi çok iyi olmuş aslında. Artık hayatımın merkezinde ben varım. Hesap vermem gereken biri yok. Canımı sıkan, sinirini benden çıkarmaya çalışan biri yok. Sonra bir an duruyorum mesela geceleri, geri adım atmak istiyorum. Yine geçmişimize gidiyorum,geliyorum, bakıyorum. Affedeyim diyorum, ağlatsın ama kandırsın yine iki kelimeyle diyorum. Kanayım yine yalanlarına, isteyerek. Ah ne zor bir bilsen sensizlik. Daha zoru birine bağlı kalmak, muhtaç olmak, bir yanını onda bırakıp gitmeye çalışmak. Sende ben gibisin aslında, bana çektirdiklerini bir başkası sana çektirmiş. Acısını benden almaya çalışmışşsın. Eğer güzel olsaydın ben yaralarını sarardım. Bir fark var aramızda ben senin gibi acımasız değilim. Başkasının canını yakmam, yakamam. Giderim uzaklara, yapamazsam senin canını yakarım. Senle mutlu değildim zaten, kendimi kandırırdım ve şimdi son kararım sana git, gitme demiyorum. Sana aşığım,nefret ediyorum demiyorum. Ben gidiyorum diyorum. Biliyorum kaybettiğin için büyük ihtimalle anlayacaksın değerimi. Bu yüzden ne olur sevme beni diyorum. Nefret bile edemiyorum artık. Anla o kadar uzaklaştım senden. 
Bu sefer yeni hayaller var, yeni hatalar yok. Bu sefer benim dünyam var, merkezimde yeni misafirler yok. Bu sefer mutluluk var, geriye bakıp benden aldıklarını istemek yok. Bu sefer yeni bir ben var içinde senin yükün yok, bende aldıklarının daha güzeli var. Koskaca parlak, tertemiz yürek var. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder