27 Şubat 2015 Cuma

Ölmüşcesine Çekip Gittin


Söyleyecek birşey yok, uçup gittin hayatımdan. Kuşlar gibi özgür olduğunu anlayamadım. Senden öncekiler gibi senide anlayamadım. 

Tüm hayatım boyunca aşka dair edindiğim en önemli tecrübe; bir adam seni seviyorum dese bile ertesi gün hiçbir şey olmamış gibi giderdi. Seni seviyorum deyip kaçabilirdi. Korkardı ve hiçbir şey yaşanmamış gibi ellerinden uçabilirdi. 

Çok kuşa yuva oldu şu kalbim. Hiçbir zaman edindiğim tecrübeyi kalbime anlatamadım. 

Söyleyecek birşey yok, uçup gittin hayatımdan. Kelebekler gibi kısa bir zamanlık olduğunu anlayamadım.  Varımı yoğumu aldın ve ölmüşcesine çekip gittin. Şimdi senden ne bir haber ne bir ses seda. 

Şimdi senden sadece bana kalanlar var. Ani gidişinin ardındaki soruların beynimi kemirik beni mahvetmesi var. Şimdi sen yok, bambaşka bir hayal kırıklığı var. Ele avuca sığmıyor üstelik. Küçük ama manen büyük hediyeler gibi. Çok büyük bir yokluk bıraktın bana, teşekkür ederim. Bu manevi armağanı ister istemez ömür boyu yanımda taşıyacağım. Ben istemesemde gölgen, hayallerimiz, anılarımız koca bir yük olup sırtımdan inmeyecek. 

Sen kuşlar gibi özgür olup kelebekmişcesine ömrümden geçtin ama ben senin hayatında vızıldayan bir sinek kadar olamadım. Habersiz gidişinle kalbime bıraktığın veda cümleleri için teşekkür ederim. Keşke bana sövseydin küfretseydinde onca yürek dağlayan sözü söylemeseydin. İnan öyle cümleler vardır ki küfürden daha ağırdır, senin söylediklerin gibi. Bu kadarını hakettiğimi hiç bilemezdim.

Beni gerçeklerle bir başıma bırakırken ne düşündün acaba? En önemlisi gideceksen neden geldin? Bir şansımı deneyeyim olmazsa defolup giderim mi dedin? Sen benim hayatımı mahvettin. Zannettiğin gibi kısa ömürlü değildi bazı şeyler. Sen gittin bitirdin. Peki ya ben? Ben kaldım. Ben sadece bıraktıklarınla kaldım. 

Seni hiç affetmeyeceğim ve huzurlu bir hayat sürmemen için dua edeceğim. Bana yaşattıklarının yüzlerce hatta binlerce katını yaşaman için dua edeceğim. Başkasının kelebeği olamayacaksın. Başkalarını incitemeyeceksin. 

Ve bana gelince, artık kaybedecek hiçbir şeyim yok. En ufak bir sevgim bile yok. Artık senden bile özgürüm. Sizi artık sevmiyorum bayım. Sizi son seven kadında gitti, artık hiçbir zaman sevilemeyeceksiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder