2 Aralık 2013 Pazartesi

İkinci Kadın Olmak İçin Yaratılmışım



Gözlerine baktığımda 'ben seni hiç bırakma,gitmem, hep severim' bakışını gördüm. Çok değil bir kaç ay sonra gitti. Hemde başka bir kadına. Oysa o bakış gerçekten çok samimiydi, gerçekten hiç bırakmayacakmış, gitmeyecekmiş gibiydi. Yada kim bilir belkide ben öylesine inanmak istediğim için öyle baktım. Sonuçta gitti işte. O bakış o an gerçek olsa bile duygular sonsuza kadar sürmezmiş. Ben bunu onun gidişiyle anladım.
'O'diyorum artık sana. Çünkü gittin sen hemde uzaklara değil çok uzaklara, başka bir kadına. Zaten ben hep ikinci kadın oldum. Sanki ikinci kadın olmak için yaratılmışım. Hep diyorum diye başkalarına aşık oldum sanma bir tek sana aşık oldum ben ve sen çok kez gidip döndün. Sonrası klasik zaten, sonunda yanacağımı bile bile defalarca affettim seni. 'Bu son bir daha seni üzmeyeceğim'le başlayan yalanlarına kandım. Çünkü çok sevdim ben. Bana göre biz hiç bitmezdik, sana göre ise büyük bir boşluktuk.  Senin için belkide sadece vakit kaybıydım. Çok gittin, çok döndün. Çok sevdim, çok affettim. İnsan bir yerden sonra kalp kırıklıklarını, hayal kırıklıklarını, güven kırıklıklarını sayamıyor. Ha işte bende öyle, bir yerden sonra sayende gururumu kaç kere yok saydığımı saymayı bıraktım. Gerçi kendimi de bıraktım. Ama kalbimi bırakamadım, sen oradan hiç çıkmadın. Ben yaptığın işkencelerden hiç bıkmadım, senden ne olursa olsun vazgeçemedim. Hani derler ya bu aşk değil bağımlılık, alışkanlık diye. I ıh öyle değil işte ben sana hem aşık hem bağımlıydım. Tek bir lafınla beni mutlu edip üzebilirdin. Gerçi hala öyle, yıllardır değişmedi. Başka bir kadını sevmene rağmen senden vazgeçemeyen gurursuz bir kadından ne bekleyebilirsin ki? Sence o aşkından ölmeden gider mi? Bence gitse çoktan giderdi. Bence gitsem çoktan giderdim. Gidemiyorum işte, kalbimde sen varken senden uzaklaşamıyorum. Bağımlılıksın sen, ne bileyim işte dünyamın merkezisin. Ben ateşle oynadım, tehlikeli hangi duygu varsa hepsini seninle tattım. Aşkın beni çok yaktı. Sonra birde başka bir kadın korkusu çıktı. Gelişin gidişine alıştımda bu başka kadın düşüncesi beynimi uyuşturuyor. Benim sana baktığım gibi senin ona bakman düşüncesi beni deli ediyor. Tam bu sefer seviyor gitmeyecek diye düşünüp aptal oyunlarına yeniden inanırken başka bir kadın çıkıyor. Sen gidiyorsun ve ben bir şey yapamıyorum, kızamıyorum. Ve bir daha dönme diyemiyorum, nefret edemiyorum. Çünkü ben çok seviyorum, çünkü ben çok aşığım. Çünkü sensiz ben yaşayamam asla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder