7 Ekim 2014 Salı

Gelişin Sevdirişin Sevişim Gidişin


Beni sevmesini isterdim. Sevemedi bu bence çok komik. Benim gibi birini sevemedi. Daha ne olmalıydı ki ? Komik olan diğer şeyse ben onu hala düşünürken o beni hiç düşünmüyor. Birden hayatıma girdi, içini açtı bana, birbirimize her dakika daha fazla bağlandık ve bir anda gitti. Severmiş gibi yaptı egosunu tatmin ettirdi ve gitti. Bense koca bir aptal olduğumla kaldım. Canı ne zaman ne isterse onu verdim. Kocaman kocaman sevgiler ilgiler aşklar verdim. O ise yalancı sevgisiyle kendine bağlayıp gitti. Ağırıma gidiyor o hayalleri kurup ortada bırakılmak, Şu megolaman hayatımda ilk defa kendimden çok bir şeye değer vermiştim o ise beni terk edip gitti. Allahın belası hayatımda ilk defa bir şeyi sonsuz sevebileceğime inanmıştım. Şimdi olmayışında yüreğime saplanan saplantılarla nasıl başa çıkabilirim bilmiyorum. Unutuyorum işte, çok komik değil mi gururlu egoist kimseyi önemsemeyen kız şimdi kendisini umursamayan bir adamı unutamıyor. Peki ya adam kadını neden sevmeyi beceremiyor ? Çok komik, egonu talan edene aşık oluyorsun şu hayatta. Ben sana, sen ona buna.  Ömrümü verebilirim sana yanı başında. Sen benden sıyrılmayı tercih ettin. İkimizede yaramayacak bir sonu seçtin. Sen sadece gitmedin aynı zamanda sesini, gülüşümü, hayallerimi, mutluluğumu, yaşama sebebimi, sol yanımdan alıp gittin. Sanırım nazar ettim ben bizi yada o gülüşlerini benimle mutlu olmanı her şeyi çok yanlış anladım. Sen sanırım beni sevmediğin halde sevmiş gibi anlattın. Dedim ya egonu tatmin ettirip çektin gittin. Ne arkadaş gibiydik ne sevgili Sonunda bunu fark ettin, saçma geldi sana ikilemde kalmak sende ömrünü seni seven birisiyle geçirmek yerine çekip gitmeyi tercih ettin. Sen gittin senin yüzünden bende benden gittim. Kalbimi aklımı aldın gittin sen benden geçtin bende senden geçerek gittim senide kalbimi de yitirdim. Ben şimdi ölüyüm ben şimdi çok sensizim. Çok mutsuzum hayatımın en sensiz dönemindeyim. Canım acıyor hayır yani benimde duygularım var bil diye söylüyorum.Gerçi sen seni ne kadar çok sevdiğimi bilerek gittin canımın acıyacağını göze aldın. Zaten umurunda olsa böyle olmazdı. Sen beni tamamen iterek gittin. Ben seni unutamadığım her gün bittim. Ben seni çok sevdim, sen bunu kullanarak yaralarını sarmaya çalıştın. Olan bana oldu, sen gittin. Daha çok anlatacaklarım vardı. Daha güzel olacağımız çok şey vardı. Daha kendime bile anlatamadığım çok şey vardı. Yarım kaldı hepsi bende kaldı. Aynı şeyleri sayıklamaktan vazgeçemiyorum bir türlü, aynı şeyler dönüp dolaşıp başa sarıyor. Hayatım senden ibaret. Gelişin sevdirişin sevişim gidişin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder