18 Ekim 2013 Cuma

Son Sevişim Olsun



Bu sana son yazışım olmalı sevgilim. Artık çaresizliğim ve umudum bu bekleyişe bir nokta koymalı. Kalbim her gece aklıma gelmene engel olmalı. Ve ben nefes alırken bile adını sayıklamaya bir son vermeliyim. Aşkım değil belam oldun. Çok aşk değil çok acı yaşattın bana. Seninle düşüp kalkmaya alıştı bu yürek. Seninle birlikte kalp ağrısının ne demek olduğunu tattı. Sen daha önce yaşadın mı bilmiyorum ama inan çok acıyor. İnsanlara güvenememek, kimseyi sevememek, yalnız hissetmek inan çok acıtıyor. Bu şehirde sensiz yaşamaya çalışmakta çok acıtıyor. Gitmek istiyorum, her yerde senin kokun var. Olmasın işte, sevmeyeyim seni, kolayca unutabileyim, senden önce ben bitireyim. Neden beceremiyorum? Nasıl bu kadar hasar bırakabildin bende? Beni teninde, günahlarda hapsedip gittin. Vicdanın nasıl bu kadar rahat bilmiyorum, hayret ediyorum yaptıklarına. Yinede seviyorum işte. Sevmek bir bakışa bakar, vazgeçmek kalbin binlerce parçaya bölünüp yok olmasına bakar. Kalbimin yok olmasına ramak kaldı. Yinede ben direniyorum, parçalanan kalbimi birleştirmeye çalışıyorum. Yani seni unutmamak için elimden geleni yapıyorum. Bu daha çok yoruyor. Farkındayım yinede şansımı deniyorum. Hani belki döner diyorum, belki pişman olur, belki seviyordur. Bu belkiler, umut etmeler falan çok yorucu. Bir adamı her saniye düşünmek çok bunaltıcı. Yardımına ihtiyacım var, gel. Saçmalıyorum değil mi gel diyerek? Vicdanı olmayan bir adam gelmez ki. Farkında mısın sadece kalbimi değil aklımı da alıp gitmişsin. Bu bendeki aşk durumu günü gelir geçer mi bilmiyorum. Tek bildiğim uzun bir zaman daha geçmeyecek. Büyük ihtimalle  o uzun zamanda ben kendimi daha fazla hırpalayacağım. Kim bilir belkide senin gibi kalpsiz, vicdansız birine dönüşeceğim. O yüzden çık aklımdan, her gece gelme göz yaşlarıma. Kalemimden kağıda damlama her seferinde. Senden çok kendimi sevmek istiyorum artık. O yüzden bu son sevişim olsun seni. Bu son ağlayışım olsun gidişinin ardından. Atmadan önce son bakışım olsun resimlerine. Son aklıma gelişin olsun bu gün. Tamamen git, bir daha dönme. Eminim, böyle kararlı olursam daha kolay unutabilirim seni. O yüzden çık aklımdan, istemiyorum seni. Bir daha bakma bana öyle seviyormuşsun gibi çünkü bir bakışın binlerce gece sana bakışım. O yüzden git, bakma bana, yazdırma kendini, istemiyorum seni. Bu seni son sevişim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder