14 Ekim 2013 Pazartesi

İstediğimde Giderim Sen Sadece İzlersin



Bana zarar vermekten yorulmadın mı? Hadi ben kendimi geçtim, çok seviyorum seni o yüzden her seferinde kanıyorum bıkmıyorum senden. Sevdiğim için aldırış etmiyorum yalanlarına. Peki ya sen? Gerçekten yorulmadın mı kalp kalp dolaşmaktan. Son durak olarak beni seçtiğini söylemiştin. Bazen kendime hayret ediyorum. Sahi kendine verdiği sözleri bile tutamayan bir adamın neresini seviyorum. Gözlerin desen kahverengi, sözlerin desen yalan, bakışların desen.. işte ona söyleyecek söz bulamıyorum çok içten gülerek bakıyorsun. Artık biliyorum sevmiyorsun sadece çok profesyonel bir yalancısın. Kendinle tehlikeli oyunlar oynuyorsun, kalbine yalan söyletiyorsun. Biliyorsun bugün olmadı yarın yaşattığın her şeyi ödeyeceksin. Ben hiç bir zaman sana beddua etmedim hep çok sevdim. Peki ya bu şekilde ben neyin bedelini ödüyorum? Hiç bir şey bilmiyorum, kendimi sana harcatarak ne yapmaya çalıştığımı bilmiyorum. Umut desen artık oda yok. Ruhum sanki kırılmış cam parçası ve kalbime batıyor. Alıştım artık gelmişsin gitmişsin falan önemi yok bunların. Alıştığımız şeyler nasılsa. Hem bunların tek suçlusu sen değilsin, sen istediğinde gelip gidebiliyorsun çünkü kalbim seni istiyor. Uyuşturucu gibi bir şeysin. Aşktan çok bağımlılıksın. Sahi nasıl kurtulacağım senden? Çivi çiviyi söker derler mesela, denedim bir işe yaramadı. Sadece seninle başkasını kıyasladım, ne kadar iğrenç bir adam olduğunu bir kez daha anladım ve hala seni seviyor olmama kızdım. Zaten hep zararlı şeyler sevilirmiş. Sen bunun en büyük örneğisin. Ee nasıl devam edecek bu böyle? Üç gün gidip iki gün seviyorum diye dönüp yalan söylemeye devam mı edeceksin? Gerçekten bunu ikimize yapacak kadar adi misin? Gerçi sana neden kızıyorum ki sen ne kadar adisen bende o kadar aptalım. Binlerce kadına dokunduğun o ellerle gelip bana dokunmana izin veriyorum. Farklı değil miydim ben? Yada boş ver değildim tabi sen herkesi bu laflarla kandırdın. Gerçekten bu gidip gelme oyunlarına bir son vermeyecek misin? Çünkü ben oyuncak değilim, sanırım bunu artık öğrenmelisin. Ben gidersem senin yaptığın gibi dönüşü olmaz. Çünkü ben oyuncaklarımdan sıkıldığımda çöpe atarım. Yani ben istediğimde giderim sen sadece izlersin. Eminim bu çok koyar sana, alışmışsın bir kere terk etmelere. Terk edilmek ağır gelir sana. Hırs falan yaparsın sen, ben gidersem olmayan aşkın depreşir. Dönmem için türlü oyunlar yaparsın. Kanmam ben onlara. Seni terk ederken eline aptal kalbimi de bırakıp giderim, o yüzden kanmam yalanlarına. Çünkü bilirim dönersem yine canımı yakarsın. İşte o yüzden dönmem alırım gururumu, o yalancı bakışlarına içinde sen olan kalbimi fırlatır giderim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder