28 Ekim 2013 Pazartesi

Bir Daha Kıyama Bana


Mutlu değildim ben, mutlu edemedin sen. Sadece üzdün yıprattın beni. Defalarca yalan söyleyerek parça pinçik ettin kalbimi. Hep kendini düşündün. Bir kere bile bu kız mutlu mu diye sormadın. Hep bu kız nasıl olsa beni seviyor ne yapsam benden vazgeçemez diyerek kırdın. Benim kalbim seninkinden gerçekti anlamadın. Senin kalbin bile yoktu, varsa da içi boş bir şeydi. Hiç bir şeye benzemiyordu işte, ne sevebiliyordun ne de başka bir şey. Sen sadece kolayca kaçmayı biliyordun. Sorunları çözmek yerine gitmeyi tercih ettin. Terk ettiğinde çözülür sandın, yanıldın. Terk ettiğinde biten bir şey olmadı sadece ardında kırık bir kalp bıraktın. Gittiğinde aşkım azalmadı, belkide daha çok sevdim seni çünkü uzaklardaydın. Artık ellerin benim değildi. Ellerimi sensiz bıraktın, ellerimde çözülmesi gereken binlerce senli sorunla beni yalnız bıraktın. Dönüp dolaşıp aynı yere geliyorum, gel. Dönüp dolaşıp aynı sorunlara varıyorum, gel. Ben böyle devam edemem, tutunamam hayata. Düşünsene biraz, bu hayatı tek beden yaşarken birden her şeyi bana yükleyip gittin. Taşıyamıyorum, zor değil imkansız. Dönmen kadar imkansız yaşamam. Dönsen de hoş bir şey fark etmeyecek mutlu edemezdin ki sen. Gerçi yokluğun kadar acıtmazdı benim olduğunu bilirdim o zamanlar. Git demeye cesaretim yoktu, hiç bir zaman olmadı. Yeniden gelsen mutsuzluktan ölsem bile git diyemem sana. Cesaret edemem bir kere sensiz bir hayata. Şimdi kendi tercihinle gittin. Hadi gel yeniden yaşayalım bu hayatı. Birlikte, yeniden çizelim bu oyunu. Ama bu sefer sende pişman olarak dön, değerimi anla, çok sev işte beni. Sevdiğini bileyim o zaman mutlu olurum ki ben. Yeter ki üzme sen. Bilirsin bende seni üzmem, üzemem kıyamam sana. Senin bana kıydığın gibi kıyamam ki sana. Canın acır, dayanamam. Canımda cansın ya hani o yüzden hissederim ben seni. Şu an hissettiğim gibi hissederim, sevmiyorsun ve dönmeyeceksin. Benimkiler bir hayal, kendini avutma çabaları. Benimkiler senle dolu hüzünler, kederler. Dönmeyeceksin dimi, hiç bir zaman kalbine alamayacaksın beni.  Kendini düşünmeye devam edeceksin. İçimde taşıdığım seni önemsemeyeceksin. Hani sen kendini çok severdin. Benim içimde de senin parçan var, kalbimin ruhumun hepsi sen. Beni de sevsene sonuçta içimde seni taşıyorum. Beni sevmesen bile en azından içimdeki seni sev. Yokluğumda öyle bir şey yaşa ki bir daha bensiz olama, gidişlerinden arın, terk edişlere tövbe et, hep benim gözlerimde kaybolmaya yemin et.  

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder