25 Aralık 2014 Perşembe

Ona Aşıktım Çünkü Bana İhtiyacı Yoktu


Ona aşıktım çünkü bana ihtiyacı yoktu. Ne olursa olsun herşeyin karşısında güçlü ve dimdikti. Hiçbir şeyden korkmuyordu. Bende olmayan herşeye sahipti. Sahip olmak isteyip olamadığım herşey onda vardı ve bu yüzden ona hayrandım. Aşıktım. Özgürdü bir kere. Mantıklı ve kontrollüydü, yalnızlığa tahammülü vardı. Tek başına daha güçlü olabileceğine inanıyordu. Hayalleri değil hedefleri vardı.
Aşk kendinde olmayanı başkasında aramaktır derler. Bende zaten o misal aşık oldum. Bendeki eksikleri sendekilerle tamamlayıp bütünleşmek istedim. Çok yanlış bir adama aşık oldum. Sen benim eksiklerim değil olmaması gereken yanımdın. 
Hayran olduğum o korkusuz hayata dik duruş aslında düşüncesiz bir korkakmış. Tanıdıkça anladım ki sen sevilmemesi gereken tehlikeli bir adammışsın. Aslında sen çok zayıfmışsın. Bendeki bu korkusuz yürek sende yokmuş. Sende sadece duygusuz bencil bir akıl varmış. Tanıdıkça anladım, sen istesende sevemezmişsin. Sen kendinden çko başkasını düşünüp kollayamazmışsın. Aslında sen benim omzuna yatınca güvende hissedeceğim adam değilde paranoyak zavallı bir adammışsın. Sen hep korkup kaçarmışsın. Hiç bir zaman hiç bir şey umurunda olmazmış. Ardına bakmadan gidermişsin. Sen en çok kalbinin yerini unutanmışsın. Göründüğün gibi değilmişsin işte, kalıbının adamı değilmişsin. Yanlış adama aşık olmuşum ben. Zalim aşağılık bir adama aşık olmuşum. Yanlış kişiyi yüceltmişim gözümde. Yanlış adama hayran olmuşum. 
Çünkü sana aşıktım ve senin bana ihtiyacın yoktu. Çünkü sen bana aşık değildin. Eğer bana aşık olsaydın, eğer sende biraz birazcık o yürek olsaydı bana ihtiyacın olurdu. 
Seni seviyorum ama sana yazmak istemiyorum. Çünkü yoruldum , yalvarmayacağım, değmez. Sevme beni, İstesende sevemezsin. Dedim ya sende o yürek yok. Kendini sev sen ömür boyu. Kendine aşık kal. Yalnız mutlu mesutsun ya ömür boyu yalnız kal işte. Bende unutayım artık seni. Nasılsa sevmeyeceğini, yanlış kişi olduğunu artık biliyorum. İyice tanıdım seni. Büyü bozuldu. Artık sana hayran değilim. Evet senin bana ihtiyacın yok çünkü korkaksın. Değmez, senin gibi insanlar daima yalnız kalmaya mahkum bırakılmalı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder