23 Ekim 2013 Çarşamba

Seni Yazmadım ki Ben, Sana Yazdım.



Ardına bakmadan gidişinden sonra günler geçmek bilmez oldu. Ardına bakmadan gidişinden sonra dönersin diye sana çok yazdım. Hep gel dedim, sev dedim. Onca zaman geçti ne bir gelen oldu nede bir seven. Onca zaman içinde elimde kalan tek şey beni bitiren senli,bizli, anılı, aşklı kalbim oldu. Hatırlıyor musun bir zamanlar sana göre her şeyimle güzeldim. Bir kere çok neşeliydim hep şebeklikler yapardım, seni güldürürdüm. Sonra güzel uzun saçlarım vardı hep parmaklarının arasına dolardın, saçlarımla oynamayı severdin. Sesim çok tatlı gelirdi sana sabahlara kadar telefonda konuşurduk. Sonra birden sen gittin, ben bir daha kimseye şebeklikler yapamadım. O çok sevdiğin uzun saçlarımı kestim, telefonda konuşmaktan nefret etmeye başladım. Sen ardında bıraktığının canı acıyan bir kalp olduğunu anlayamadın, bende gidişinin beni nasıl böyle erittiğini anlayamadım. Şimdi öyle böyle yaşıyorum, sensiz nefes almaya çalışıyorum. Başarıyorum da aslında, ama kesik kesik işte, zorla bir yanım eksik şekilde nefes alıyorum. Sahi giderken ardında bıraktığının senle dolup taşan bir yürek olduğunun farkındaydın değil mi? Eğer değilsen ve öylece gittiysen ayıp etmişsin. Onca zaman bunu anlayamaman aptallık olurdu. Gerçi bilip gitmen daha kötü. Sen giderken ben tek parçaydım yokluğunda ise bin bir parça. Sen giderken ben çok aşıktım, yokluğunda ise çok çok aşık. Değerini zaten biliyordum ama gidişinle daha çok anladım. Sen gitmeden çok güzeldim ben, içimde sen vardın. Yokluğunda çok suratsızım, tadım yok keyfim kaçık. Kendimle beraber binlerce kişiyi depresyona sokabilecek bünyeye sahibim. Sen şimdi kendini rahatlatmak için 'farz et ki hayatına hiç girmedim' diyorsun. Gerçekten bu laflarla kendini rahatlatabiliyor musun? Hadi ben farz ettim ki hayatıma hiç girmedim, o zaman gerçekten vicdanın rahatlayacak mı? Aşkın gözü kör işte, kalbinde öyle ve benimde öyle. Senden başka bir şey göremiyorum. Yokluğunda varlığından daha çok sen var. Ama ben seni değil sana yazıyorum, dönmeni istiyorum. Yeniden sevmeni istiyorum. Bunları sana söylüyorum. Yine dinlemiyorsun, umursamıyorsun. Benim sevdiğim adam bu değildi. Ne oldu da böyle değişti? Çok mu severek zarar verdim bize? Sanmıyorum çünkü geçmek bilmeyen günlerde ben bunları çok düşündüm. Hiç sevmediğini anladım ama sana yazmaktan bir türlü vazgeçmem gerektiğini anlayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder