8 Temmuz 2014 Salı

Akıllı Ruh Hastasından Bay Beyinsize


Gözlerimi kapattım, bir iki üç. E hani geçmedi, geçmiyor. Kalbimdeki sızının geçmesi için koyunları çitten mi atlatmalıyım? Yok sanırım o başka bir şeydi. Her neyse, sorunumuz gidenin ardından bir çeşme dolusu ağlamak. Keşke sevmiyor sevmedi sevmeyecek bitti gitti nokta demek kadar kolay olsa ama olmuyor işte akılda bin bir soru dolanıyor. Sevdi mi acaba? Tam olarak ne yetmedi? Sorun bende miydi? Bla bla bla.. Aylarımızı verdiğimiz, aşık olduğumuz adam gidiyor binlerce soruyla bizi bir başımıza bırakıyor ve ruh hastası olduğumuzla kalıyoruz. Aslında soruların cevabı basit, çok sevdik karşı tarafı sevilmek fazla geldi bir tarafı yemedi yol yakınken bana müsaade dedi ve gitti. Olay bir bakıma şöyle oldu; 'ee daha karpuz kesecektik?', 'yok canım sen o karpuzu al ardımda bıraktığım soruları çözmeye çalışırken yandan yandan yersin'. Sonuç olarak karpuz elde kalakaldık, çok sevdiğimiz hıyarımız tarafından terk edildik. Ah şimdi olsa kütür kütür yenirdi. Hıyarlarda görüldüğü gibi eskisi gibi değil ki hepsi hormonlu. Organiği bize göre çok uzaklarda. E o zaman Allah belanı versin sevgilim. Çünkü burada hormonlu hıyar sen olmuş oluyorsun. Peki ben çok mu akıllı? Hayır değilim. Ben çok akıllı bir ruh hastasıyım. Şu an seni bulup katur kutur çiğnemek sonra kafana bir karpuz geçirmek  daha sonrada koyun sürümün önüne atmak istiyorum. Çitlerin değil senin üzerinden atlasınlar, ezsinler seni, öl bit geber. Taladronun dediği gibi 'sana dünya dolusu bir hırsım var' Seni sevdiğim beklediğim falan yok aklımdan geçen çin işkenceleri öfkemden. Tüm öfkem aşkı yuttu. Zerre kadar umurumda değilsin ama hayallerimde ağzını burnunu kırmaktan zevk almıyorum değil.  Gözlerimin altındaki morlukların hesabını sormayacağımı mı sanıyorsun? Gerçekten çok komiksin. Seni değilde sorularımın cevabını istiyorum. Biliyorsun ben dibine kadar takıntılı bir kızım. Küçük şeylere cevap alamayınca onları büyütür içinden çıkılamayacak vaziyete sokarım. Bak bir terk ettin neler oldu. Kanatsız meleğini şeytana çevirdin. Sözlerim aklımın ıspatı. Yapmak istediklerim yapacaklarımın sadece bir kısmı.En yakınımken artık en uzağımsın. Sayı saymakta artık sakinleşmeye yaramıyor. Bence ruh hastaları herkesten daha zeki ve akıllı. Ayrıca delilik üzerimde çok seksi duruyor. Dengesizlik üzerime cuk diye oturuyor. Seni kaybettim yeni bir ben buldum. En tatlı çatlakta benim. Ne kadar dengesiz olsanda elime su dökemezsin. O karpuzu kafana geçirip tatlı burnunu kırmak istiyorum. Aklında bulunsun, ben öldürmeden ölme. Eğer ben öldürmeden ölürsen buna cidden ağlarım. Parmaklarımı gözlerinde görmek istiyorum. Ha birde aklıma geldi, biz çok aşıktık dimi ruh ikizim yarım elmam bay beyinsiz? Neyse boşver, akıllı ruh hastasından bay beyinsize kurtlu sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder