22 Ekim 2013 Salı

Aşk Sana Yakışmadı.



Aşk güzeldi, sende güzel durmadı. Sevmek güvenmek, bağlanmak fazla geldi sana. Aşka olması gereken yerden bakamadın. Aşkın tek kalple yaşandığını anlayamadın. Bağlanmak işine gelmedi belkide. Sanırım seni bırakmamdan korktuğun için sevmekten kaçtın. Saçmalama nasıl bırakabilirim ki seni? Nefesimi,kalbimi nasıl bırakabilirim ki? Keşke birbirimizin ömründen, nefesinden ve teninden hiç geçmeseydik. Kokunu, sesini hiç bilmeseydim. Kötü adamların kokusunu sesini özlemek diye bir şey var çünkü. Yasak ve kötü adamları kalbine almak ve onların sadece anılarında kalmak diye bir şey var. Buna ateşe atlamak yada intihar etmek diyebiliriz. En güzel günlerini geçirdiğin adamın bir anda seni bırakıp gitmesine, aslında seni hiç sevmemesine başka ne denebilir ki. Kendimi ateşe atarak intihar ettim ben. Seni severek bittim. Gelmeni bir kenardan umut ederek yaşamaya çalıştım. Sen mutlu ol diye bir kenarda sessizce, öylece bekledim işte. Gelmeyişini bekledim. Ben gibi canını yaktığın bütün kadınları izledim. Farkım olmadığını daha iyi anladım. Canımdan canını koparmaya çalışırken binlerce kez intihar ettim odamda. Olmadı, kolay değilmiş demekki. Söylesene sen kaç cansın? Kaç candasın? Ardındaki kaçıncı güzel anıyım ben? Ardında kaç anıyız? Bitişimi izlemek hoşuna gidiyor mu bari? Ah doğru unutmuşsundur çoktan, üstümden çok aşk geçirmişsindir, alışıksın nasıl olsa birilerini terk edip gitmelere. Nasılsa yavaşça içine çektin beni, aldanışlarıma kızıyorum. Bu böyle gitmez ki ama. Balkonlardan eğilip derin nefesler alıp atlamakla atlamamak arasında kalmaktan yoruldum. Atlamaya cesaret edemediğim gibi senin unutmaya cesaret edememekten yoruldum. Beraber izlediğimiz filmi beraber ısındığımız yorgana sarılıp izlemekten yoruldum. Herşey yolundaymış gibi gülümsemekten yoruldum. Her şarkıda hayatımın içine edişlerini hatırlamaktan yoruldum. Nefret etmeye çalışmaktan yoruldum. Kalbime sapladığın yokluğunla, ihanetlerinle başa çıkmaya çalışmaktan yoruldum.
Bazı kadınların intiharları olan kötü adamlar var. Senin gibi, senin kalbin gibi. Uzaktan sevmek için binlerce sebep bulunabilen yakından kalpsiz olan kötü adamlar var, senin gibi. İşte aşka meyilli kadınlar onlara hiç uğramamalı, dokunmamalı, büyülerine kapılmamalı. Aşk vardır, birde aşka benzeyen karanlık adamlar vardır. İşte sen onlardan birisin. Keşke birbirimize hiç değmeseydik, keşke öyle güzel bakmasaydın bana. Sana dair milyonlarca keşke daha var içimde. Ama bilmen gereken bir keşkem var. Keşke kalplerle oynanmaması gerektiğini bilseydin. Keşke yollarımız kesişmeseydi. Aşk sana hiç yakışmadı, beni hapsettiğin karanlıkta bana hiç yakışmadı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder