22 Aralık 2015 Salı

Aynı Şişeyi Başa Sarsak


Anlamsız yazılar okuyorum. Yada artık seni anlamıyorum. Gördüğüm tek kelimede binlerce seni bulurken şimdi koca bir kitabın anafikrinden bile seni çıkartamıyorum. Değişiyorum. Okuduklarımı aklı başında bulmuyorum. 

Bence tüm bu düzen sarhoşken yazılmış ve ben sarhoş değilim. Ben seni gayet aklım başımda sevmiştim. Ben bir tek seni aramaya cesaret edemediğim gece içmiştim. Hoş, sarhoş olduğumda bile cesaret edememiştim. Sarhoşken bile aklı başında biriydim ben, sarhoşken bile yüzsüz olamazdım ben. Sarhoşken bile duygusallığını içinde yaşayan güçlü bir kadındım. Rakı masasında bile ağlayamazdım. Ben içimde sana ölüyken gözyaşlarımı sayfalara damlatamazdım. 

Aynı şişeyi başa sarsak' bu kadar çok sevmezdim seni' deyip severdim seni. Kendimce seni kırmaya çalışırken en çok kendimi kırardım her zaman olduğu gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder