11 Aralık 2015 Cuma

Affediyorum, Seni Bile


Herkesi affediyorum, seni bile. Ama bir türlü kendimi affedemiyorum. 

Kalsaydın bile, hiç bir şey beni sevebilme ihtimaline yetmeyecekti.  O yüzden kendimden utanmadan sana hak vererek seni affediyorum. İçimdeki sevgisizliği affederek telafi etmeye çalışıyorum. 

Terkedilmek beni daha iyi bir insan mı yaptı yoksa sindirdi mi bilemiyorum. 

Çok mu hüzünlüyüz bu gece? Çok mu kırılgan? Çok mu sevgisizim? Oysa babam az önce alnımdan öpmüştü beni. 

Sanırım artık bazı şeyler affetsende unutmaya yetmiyor. Ruhum kilitli. 

Sen benim hayallerimin üzerine başka bir kadınla hayat kurmuş adamsın. 

Kalsaydın eğer, hiç bir şey yaptıklarını unutabilme ihtimalime yetmeyecekti. O yüzden kendimden utanmadan sana hak vererek seni affediyorum. İçimdeki sevgisizliğini affederek sindirmeye çalışıyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder