18 Haziran 2014 Çarşamba

İşte Gerçek


Kaderimizce tanışıyoruz, gülümsüyorsun bana, gülümsüyorum. Farkında olmadan aşık oluyoruz, sen bana delice, ben sana çılgınca. Bağlanıyoruz sonra, Dünyada sadece sen varmışsın, ben varmışım gibi. Ve bir zaman geçiyor özlüyoruz, ben seni, sen benden önceki seni. Kaçıyoruz hep, sen benden, ben sen hariç herkesten. Uzaklaşıyoruz bazı şeylerden, sen yine benden, ben ise kendimden. Tutuyorsun elimi ama soğuk. Çok soğuk. Kalbin soğuk, kelimelerin soğuk, ellerin soğuk. Sen bana karşı çok soğuk. Değişiyoruz günden güne. Sen gitmeye yelteniyorsun, ben ise gitme diye kadınsal oyunlar oynuyorum. Bunlar bir yere kadar işe yarıyor. Ve sonra son. Sen gidiyorsun, ben hayalinle bir başıma kalıyorum. Asıl hikaye buradan sonra başlıyor. Bakıyorum ellerime birinde suçluluk duygusu diğerinde hayal kırıklıkları. Kızıyorum kendime, sürekli ama sürekli. Keşke tanışmasaydık, keşke sevmeseydim, keşke kendime bunca eziyeti reva görmeseydim. keşke.. keşke.. Canım acıyor, günden güne. Geçeceğine daha çok acıyor. Hep eskiler geliyor aklıma, düşünme dedikçe daha düşünüyorum. Gitmeden iki gün önce sarılarak uyumuştuk. Ellerin ılıktı, yada bilmiyorum kendimi kandırmışda olabilirim. Ellerinle sımsıkı sarmıştın beni. Bu sefer bazı şeyler düzeliyor demiştim içimden. Uzun zaman sonra huzurla uyumuştum kollarında. Ama iki gün sonra gittin. Ben o kadar kendimi yıprattım, sen ise pes ettin gittin. 'Biz birbirimize o kadar mutluluk vermişken bence giden sen olsan bile kolay kolay unutamazsın kim bilir belki dönersin' diyerek ardından kendimi kandırmaya devam ettim. Uzun bir süre umut ettim. İnatla seni içimden silmemeye yemin ettim. Kanamak uğruna seni bekledim. O gece ılık ellerine aldandığım gibi yine aldandım, gelmedin. Gelmeyeceksin. Nasıl oldu ama delice sevdiğin gibi delice unuttun beni. İşte acı gerçek bu. İşte kafama sokmam gereken gerçek. İşte gerçek, ben seni çok sevdim, sen benim sevdiğim kadar sevmedin. İşte gerçek, ben seni hep sevdim, sen beni geçici bir liman olarak gördün. İşte gerçek, ben sana çok öldüm, sen bana bir gece sıcak ellerinle değmedin. Ben senin uğruna kendimden geçtim, sen gitmek uğruna kalbimden geçtin. Ben yıllarca bir yalanı sevdim, sen yıllarca yalanına beni kukla ettin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder