5 Haziran 2014 Perşembe

Sevilmiş Bir Adama İthafen


Ben seni uyurkende severim. Ben seni uykuda huzurlu görüncede mutlu olurum. Ben mutlu olduğunu görmeklede yetinirim. Ah senin prensesim demen yeter. Biliyorsun ben aptalım, beni bin kere üzsende bir prensesim lafına elim ayağım titrer. Ama sen beni üzmezsin ki, biz inşallah hep mutlu olacağız. Amin. Normalde öyle ayrılmayalım, ayırma Allahım gibi şeyler için dua etmem ama seninle mutluyken ediyorum artık. Neden? Çünkü bu sefer hayırlısı olsun istiyorum. Sonunda üzüleceğimi göze alarak yüklerin altına girmek istemiyorum. O yüzden hep inşallah ayrılmayacağız diyorum. Bu gecede gelip alnına bu adam benim yazdım.O hiç ama hiç silinmeyecek. Oh hep benim kalacaksın.Üzülür müsün sevinir misin bilemem. Ama ben hep benim kalacak olmana çok seviniyorum. Sabah uyanır uyanmaz aklıma ilk senin düşmen çok güzel. Gözlerimi açar açmaz sana yazmak-mesajlarını okumak çok güzel. Mutlu olduğunu görüp mutlu olmak çok güzel. Bir kere sen çok güzelsin. Kalbin çok güzel. Ben seni hiç ziyan etmem. Her zerren çok değerli benim için. Sen çok kıymetlisin. Hayatımda tanıdığım en değerli adamsın. Senden bir tanesinin daha mümkünatı yok. Öyle çok mutlu ediyorsun ki. Sabah seninle uyanıp gece uyuya kalmalarına deli olmak bile çok güzel. Seni beklerken uyuya kalmak çok güzel. Bir tek uyurken ayrı kalmamız çok güzel. Bütün günümü seninle geçirmem çok güzel. Çünkü sen benim mucizemsin. Ben seni hiç kaybetmemeliyim. Her gün daha fazla sevmeliyim. Her gün daha fazla değer vermeliyim. Azalmasın, aynı kalmasın, her geçen gün artsın sana olan güvenim bağlılığım sevgim ve yanında hissettiğim huzurum. Hep nefesin olmalıyım ve hep seni sevmeliyim. Böylesine güzel bir adamı ziyan etmemeliyim. Sen ben seveyim diye yaratılmışsın. Çünkü bir adamla bir kadın ancak bu kadar anlaşabilir. Bir kere sen bana çopçok sevilebileceğimi gösterdin. Birine güvenebilmeyi, aptal aptal gülmeyi, sevebilmeyi öğrettin. Ve ben seni hiç kaybetmemeliyim.Böyle güzel bir adamı ancak bir geri zekalı kaybeder. Ve bende seni kaybedecek göz yok. Sen benim ruh ikizim, yarım elmamsın. Ben seni pamuklara sarar saklarım, Ben seni el üstünde tutarım. Ben seni sever sever dururum. Kimselerede vermem. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder