10 Haziran 2014 Salı

Unutturmasını Umduğumuz Tatil Biletleri


Bugün kendim için bir bilet aldım. Temmuz sonlarında çıkılacak bir tatil bileti. Küçüklüğümden beri başka bir şehirde doğum günümü kutlayacağım ilk tatil bileti. Bu şehirden uzaklaşmanın bana iyi geleceğine inanıyorum. Bu şehrin havası, kokusu sanki eskisi gibi değil. Her yere konun mu sinmiş ne. Evet evet benim acilen buradan uzaklaşmam gerek. Gidersem rahat bir nefes alırım, gidersem senden benden gidersin. Gidersem belki bu yalan bahanelere gerçekten kanarım, gidersin. Sahi bu şehirden gidersem senden gider miyim? Giderim, gidersin, gideriz. Sürekli, hep ama hep gideriz. Hayat bu, hep bir gidiş. Peki ya tenime sinmiş kokun? O Dünyanın diğer ucuna gitsemde silinmez değil mi? Ben deniz, kum, güneş, oh hayat bana güzel fotoğraflarımı instagramda paylaşırken aklımın en ortasında yine sen olacaksın değil mi? Gözden ırak olan gönüldende ırak olur lafı külliyen yalan. Ben kalbimden değil bu şehirden gideceğim. Ben kalbimi hiç bir zaman terk edemeyecek, seni hiç bir zaman silemeyeceğim. Ben hiç bir zaman yeni bir sayfa açamayacağım. Doğum günümü ilk kez başka bir şehirde kutlayacak olma fikri bana yaramayacak. Senin kokunun olmadığı bir şehir bana iyi gelmeyecek. Cehennemin dibine gitsemde seni silemeyeceğim. Kalbimde öyle güzel duruyorsun ki, seni silmeye hiç bir zaman kıyamayacağım. Zaten hep kıyamadıklarımız kıyar bize. Hep hayal kırıklıklarımız olurlar. Hep vermedikleri canı almaya çalışırlar. Bu Dünyayı bize dar ederler. Ne kadar kaçsakda uzaklaşamayız. Binlerce kilometre uzakta olsakda sesi çınlar kulağımızda, adı gelir aklımıza. Sonra buruk bir gülümsemeyle kalbimiz yanar. İnandığımız her şey başımıza yıkılır. Kaçtıkça içine düşeriz. O unutacağımlar, yeni sayfalar, tatil planları hep yalan olur. Nereye gidersek gidelim acımız kalbimizin kıyısındadır. Kandıramayız işte kendimizi. Acı gelir tokat gibi çarpar yüzümüze. Debelenmenin anlamı olmadığını anlayıp acımızda boğuluruz. Aşka teslim oluruz. Tam yırtacakken yine acıya teslim oluruz. Hep aşkın sevdiği acının içinde boğulur, kölesi oluruz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder