19 Haziran 2014 Perşembe

Bir Kadının Delirişi

Bazen Serdar Ortaç'ın şarkılarından daha delice şeyler geliyor aklıma. Madem gebere gebere sevmek diye bir şey var o zaman gebere gebere ölelim terk edenin arkasından. Nasılsa sevmek ölmektir. Gebere gebere seven ölmesinide becerir. Hiç bana saçmalama der gibi bakma. Senden sonra kafayı yedim. Mecazi anlamda tabi. Açıklama yapmasam sen ordanda bir espri uydururdun. Huyundur herşeyi dalgaya almak. 'Yeni doğmuş kurbağanın havlaması kadar güzel bir şey var mı? Gittiği iyi oldu. Yoksa bu adam bana kafayı yedirecekti' dizelerini yazan kadından farkım yok. Zaten ben yazmaktan başka bir halta yaramam. Acını kendime meşgale edindim. Sen üzüyorsun ben yazıyorum. İçime atıp delirmemden iyidir. Bir ara dümdüz yazmayı bırakıp seni şiir edeyim diyorum. Hani bir söz var ya 'sizi üzen bir şey varsa şiir edin gitsin' diye. Hah işte bende öyle yapayım diyorum. Gebere gebere öldüğüm adamı delire delire kağıtlara dökeyim. Beni iyi bilirsin tam bir dengesizimdir. Hiç orta halim yoktur, ya çok ağlarım ya çok gülerim. Ya çok severim ya nefret ederim. Şimdiye kadar toplasan bana 3-5 güzel kelime etmişsindir. Kahretsin nereden sevdim ben seni. Tam olarak neyini sevdim ki, söyleyemediğin o güzel sözlerini mi? Hayır içki falan içmedim. Aşkın şarabını mı içtin deyip sırıtma bana. Gelme üzerime, zaten yeterinde kızıyorum seni sevdiğim için kendime. Senin yaptığın bayağı bildiğin akıl çalıp gitmek. Aferin tebrikler, şimdi benim içinde kalemler konuşuyor, kağıtlar dinliyor, defterler ağlıyor. Kalbimin oraya bir şeyler yumruk atıyor gibi. Güzel olan hiç bir şeyi göremiyorum. Mutlu olmak ve şükretmek için onlarca sebep varken sanki yok. Gözlerimde görmemi engelleyen bir perde gibisin. Tanrım bu adam aklımı bulandırıyor. Delirerek yok oluyorum. Sen sevgimle bütünleşiyorsun ve ben yalanları göz ardı ediyorum. Canımı yakıyor gelişlerin gidişlerin, acıyor her söktüğünde diktiğim dikişlerim. Ötekiler berikiler şu taraftakiler, sen hangi taraftasın? Kalbimin ayırdığı hangi taraftasın? Aslın nerede? Ben gerçeğini ararken kaç parçaya daha bölündün? Cevapta yok. Yine kendi kendime kafayı yemekle meşgulüm. Zaten ben bir kadının hayal kırıklığından başka bir şey yazamam. Terk eden adamların ardından çekilenlerden başka bir şey yazamam. Bir kadının delirişinden başka bir şey yazamam. Bir kadının yok oluş evrelerinden başka hiç bir şey yazamam. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder