18 Şubat 2014 Salı

Senden Arda Kalanlarla Kalamadım


Boşluktayım, bayağı bildiğimiz boşluktayım. Kendimi hiç bir yere sığdıramıyorum. Kendimi hiç bir yere koyamıyorum. Ya koyduğum yere yakışmıyorum, ya koyduğum yere ayak uyduramıyorum. Bence en güzel senden güzeldim. Senden sonrası yokmuş işte, senden sonrası boşlukmuş. Boşluk dediğim şeyde en dibin daha dibi olduğunu görmekmiş. Az önce 'senden sonra' dedim ya çok garip geldi. O ne lüzumsuz tabir öyle. Keşke hiç ağzıma almak zorunda kalmasaydım ama gidene en çok 'senden sonra' yakışırmış. Keşke sonram olmasaydın sonum olsaydın. Keşke.. keşke.. keşke.. Keşkeler ya insanın canını yakar, ya olmayacak hayallere sürükler. Sensiz bu hayatın ne tadı var ne tuzu. Keşke yanımda olsaydın da olmayacak hayaller kurmak zorunda kalmasaydım. Zaten sen yanımdayken hayal kurmama gerek kalmazdı. Öyle tatlı tatlı sensizliği anlattığıma bakma. Bilirsin ben hep tatlı dilliyimdir ağlarken bile gülerim. Sensiz ağlarken güldüğüm falan yok. Sensizlik hiç bir göz yaşına benzemiyor. Bir kere huzurum gitti benim. Artık liman olarak kullanacağım kollar yok. Gözlerine yeni bir dünya kurduğum adam yok.  Sadece giden sen var, kalan ben var. Biz yok. Birde nefes alıyorum ya, aslında alamıyormuşum gibi bir his var. O çok garip işte. Ha birde şey var, içimde bağırarak hıçkırarak ağlamak isteyen bir kadın var. Ne zormuş senden sonrası, ne zormuş senden sonrasına anlam yüklemek. Aslında zor değilmiş imkansızmış. Çünkü nefes bu, yerine başka bir şey konulmuyor. Anlatabiliyor muyum sensizliği? Herkeste seni görüp hiç birinin sen olmadığını anlayıp yaşadığım hayal kırıklığını anlatmama gerek yok sanırım. Gitti bitti derken diğer yandan umut beslemenin ne acı bir şey olduğunu anlatamıyorum. Başlarsam bitmez çünkü. Sen giderken bizi bitirdin ama benim sensiz çektiğim acılar ne biter ne azalır. Anlat anlat da bitmez, yaşa yaşa da bitmez. Kısacası senden sonrası bol uyku, şişik gözler, senden sonrası düştüğüm kuyudan kurtulmaya çalışmak değil, düştüğüm yerden daha dibe yuvarlanmamak için orada kalmaya çalışmak. Ben senden arda kalanlarla kalamadım, ben senden arda kalanlarla yaşayamadım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder