4 Şubat 2014 Salı

Kaç Kere Bitip Yeniden Başladık


Kaç kere bitip yeniden başladık bilmiyorum. Bildiğim tek şey bu sefer sondu. Aramızdaki ip öyle ince bir hal almıştı ki sonunda koptu. Bu sefer gerçekten sondu çünkü ben çağırmaktan, sen dönmekten yoruldun. Nihayet aşkın oyun olmadığını anladın. Keşke anlamasaydın, aşkın oyun olmadığını anladığın an benimle kalmak yerine çekip gitmeyi tercih ettin. Halbuki ben sürekli bitip yeniden başlamaya alışmıştım. Bu ilişkimize çok zarar verdi ama 'ne senle ne sensiz' modeli sevgili olmak tamamen bitmesinden iyiydi. Düzelmen için yapmadığım şey kalmayınca kendimi boşluğa, senin gibi bir gidip bir gelmelere bıraktım. Umursamazın önde gideni oldum, benide kendine benzettin. Yinede olmadı işte. Bensizde olabileceğini anladın. Ha birde sanırım seni benim gibi şımartacak birini bulabileceğini sandın. Orada çok yanıldın işte. Kimse senin nazlarını benim gibi çekmez. Kimse sana benim gibi aşık olmaz. Bir kere sen aşık olunacak bir adam değilsin. Zaten seni ben değil kalbim sevmişti. O yüzden boş ver, kendini başka kadınlara sevdirme ihtimalini geç. Seni bu halinle kimse sevmez. Belki büyük konuşuyorum ama sevmez işte. Çünkü o sürekli gidip döndüğün, seni hep seven cici kız arkandan çok beddualar edecek. Hiç beklemezdin benden değil mi? Bende kendimden beklemezdim. Bana yaşattıklarının binlerce katını çek diye beddua edeceğim aklımın ucundan geçmezdi. Artık nasıl çıldırttın beni sen düşün. Hani sevenin bedduası tutarmış ya bende o yüzden her gece yatağımda ağlarken beddua etmeyi ihmal etmeyeceğim. Hiç bir kadın seni sevemeyecek yada benim sana aşık olduğum gibi birine aşık olup benim yaşadıklarımı yaşayacaksın. İşte o zaman beni mumla arayacaksın. Bu gün sen, senin olmayan beni sevemedin. Bu gün aşkımız için son kalan umut ipi kalbimden söküldü. Ben artık akıllandım. Kaç kere bitip yeniden başladığımızın önemi yok. Gidişinle dönüşün arasındaki zamanda çektiğim acıların, sensiz günlerin, yaşattıklarının önemi var. Yani ben aramızdaki ince ipi söktüm, artık kalbimde bana yaşattığın acılardan oluşmuş kanlı bir ip var. Bir gün gelecek sen ona tutunup bana dönmeye çalışacaksın. Ben o kanlı iple ümitlerine, sende güzel olan ne kadıysa onlara dolanacağım.Aşkın oyun olmadığını anlayıp beni terk etmen beddualarla zikreden kalbimi susturmaya yetmeyecek. Kaç kere bitip başladıysak o kadar ölüp dirileceksin. Şimdi sen söyle bundan sonra kalbin kaç parçaya ayrılıp yaşama tutunmaya çalışacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder