18 Şubat 2014 Salı

Umutsuz Halim, Ruhsuz Çöküşlerim, Kalpsiz Hissedişlerim


Bir kere terk edildim, sonrasını hatırlamıyorum. Şu hayatın neresinde varım neresinde yokum, ne kadarında varım ne kadarında yaşıyorum bilmiyorum. Bir kere gittin sen, sonra ben ne kadar ölmeye çalıştım bilmiyorum. Bir şeyler hatırlıyorum, ben karanlığa tahammül edemezdim. Mesela gece yatarken bile ışığı açıp uyurdum. Şimdi yorganın altından çıkmıyorum. Sensiz gündüzler çok sinir bozucuymuş. Sensiz çok garibim, içimde bir uğultu var. Ruhum yokmuş gibi, ruhum sende kalmış gibi. Sensizlik gözlerimi karanlığa kitlemem gibi. Sensiz yaşamak varla yok arası bir ölüm gibi. Ben yokluğunla varlığın arasındaki hayallere dalıp gitmiş bir kadın gibi. Ve sen beni aforoz ettiğinden beri gözlerim gittiğin kapıya kitli. Hani belki dönersin, belki seni kaldığımız yerde karşılarım. Bu aralar beynim, keşkelerle, belkilerle, senli hayallerle dolu. Kalbim çok yorgun, yaşlı yatalak hasta gibi. Hissetmiyor, kan kusuyor ve bildiğin ölüyor işte. Söylesene kalbim bu şekilde ne kadar devam eder? Ruhum yok, kalbim ölü ben ne işe yararım? Gel bir merhaba de kalbimi toparlayayım. Gelmişken ruhumuda çaldığın yere bırak. Artık sev beni falan demiyorum, bizden geçti. Umudum tükendi benim. Sadece sende kalanlarımı getir birde zor olacak ama kendini unuttur öyle git. Bu saatten sonra varlığında, yokluğunda acı verecek. 'Umutsuz halim, ruhsuz çöküşlerim, kalpsiz hissedişlerim' işte bunlar sensizliğin özeti. Sensizliğin kaç ayrı hayra böldüm, yok işte hiç birinden hayır yok. Sensizlikte hayır yok, sendende bana hayır yok. Çelişkilerimle bittiğim günün dünündeyim. Ölüme ramak kala en acı günümdeyim. Sensizliği senle doldurmaya çalışan saçma bir günümdeyim. Saçının tek telini yüzlerce sayfaya süsleyip püsleyip anlattım. Sen onuda mahvettin, benide senli yazılarımıda mahvettin. Güzel olan ve varsa sildin attın, senden başkasına şiir yazmadım, yokluğunda kağıda seni döken kalbime çok kesik attın. Sen beni ağır cezayla karanlığa kapattın. Sen beni her satırımda seni zikreden bir beyinle ortada bıraktın. Hadi gel unuttur kendini yada gel öldür benliğimi. Ben artık yoktan var etmeye çalışarak dökemiyorum hayallerime seni.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder