3 Şubat 2014 Pazartesi

Seni Nasıl Kocaman Severim Anlatamam


Seni nasıl kocaman severim anlatamam. Kirpiklerin mesela, hani kopunca baş parmağınla işaret parmağının arasında tutup uçar mı uçmaz mı diye sorarlar ya, ha işte ben kirpiğini üfleyip düşürmeye bile kıyamam. Ama bilirsin ben sana öyle süslü hecelerle seslenemem. Dilimden bile kıskanırım seni. Yada tamam abartmayalım biliyorsun işte karşında heyecanlanırım elim ayağım birbirine dolanır, sesim titrer. Öyle sürekli güzel şeyler söyleyemem bazen isterim ki sana olan aşkımı gözlerimden anla. Hemde öyle bir anla ki hiç gitme benden. Gitmeyi aklına bile getireme, getirsen bile utan kendinden. İşte öyle çok sev ki elimi tutunca terlese bile bırakma. Bak birde eşit sevelim birbirimizi karşılık beklemeden sevelim, karşılık bekleyeceğimiz tek şey birbirimize olan sevgimiz olsun. Ben senin kirpiklerine bile kıyamazken sende benim kırılan tırnaklarıma kıyama. Bilirsin biz kızlar duygusalız tırnağımız kırılsa bile ağlarız. Hah işte mesela tırnağım kırılsa bile boş verme beni, saçmalıyorum diye kız bana o zaman bile yanımda ol. Çok romantik olalım ama gözlerimizle, öyle sıkıcı falan olmayalım. Arada sebepsiz yere minik burnundan öpeyim sende ellerimden öp. Bilirim ellerimi çok seversin. Ben pek sevmem öyle ellerimi öpmeni ama sen seviyorsan eğer sorun yok. Sen neyi seversen ben ona anlayış gösteririm. Öyle birbirimizin sevdiği şeyleri sevmek zorunda kalmayalım, sadece anlayış gösterelim. Bizi birbirimizin kalıbına sokmaya çalışmayalım. Birbirimizi olduğumuz gibi sevelim. Hemde kocaman sevelim. Sana benimle ilgilen diye öylesine trip attığımda bile birbirimizi sevelim. Arada kavga edelim öyle hep aşk böceği gibi dolaşmak olmaz etrafta, sonra nazara geliriz. Öyle işte kavga ederken bile kalplerimiz küsmesin. Birbirimizi kaybetmekten korkalım. Hep en mutlu biz olalım. Her gelişinde sırf seviyorum diye beyaz çikolata getirme mesela, arada o nefret ettiğim bitter çikolatadanda getir. Ben sevmediğim şeylerde bile seni göreyim ve böylece her an mutlu olabileyim. Ben saçımı toplamaktan nefret ederim bilirsin, sen inatla her buluşmamızda saçlarımı toplat bana. Gıcıklıklarını bile severim bilirsin. Böyle masum ve mutlu olalım işte. Ben seni hastalıkta sağlıkta hep kocaman severim. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder