21 Mart 2015 Cumartesi

Ve Şiir Yazan Bir Kadın


Ya sen birine sarılmak isteyip sarılamamak ne demek biliyormusun ki? Düşünsene kalbi başkasıyla dolup taşan birine aşıksın, başkasını sevdiğini bile bile ondan vazgeçemiyorsun. Üstüne birde kokusunu doya doya içine çekmek istiyorsun ama olmuyor işte. 

Sensiz bir Dünya düşünemiyorum. Bu yüzden seni hayal etmekten vazgeçemiyorum. Ya çok aşığım yada evrenin en salak kadınıyım. Her gece aklımda sabahlıyorsun ya, bir gece olsun seni düşünmeden yapamıyorum. İlla şu yastığım ıslanacak. İlla ağlaya ağlaya, kendimi teselli ede ede uyuyakalacağım. 

Peki ya her sabah nasıl uyandığımı biliyor musun? Her gece rüyamda seni görüyorum. Her uyanışım senin olduğun bir rüyanın bitişiyle başlıyor. Bir sabah yahu, bir sabah gelme aklıma. Bir gece mutlu uyuyayım, bir sabah huzurlu uyanayım. 

Her şeyi geçtim o uyumakla uyanmak arasındaki evrede defalarca gülümsediğimi, daha sonra rüyada olduğumu hatırlayıp yüzümün asıldığını hatırlıyorum ben. 

Unutacağıma daha çok canım yanıyor. Elimde değil, sökemiyorum seni kalbimden. Durumlar karmakarışık, haberin yok. Şöyle anlatayım;
Beni ne kadar umursamıyorsan o kadar çok özlüyorum seni.

Mutluluğumsun, huzurumsun, mucizemsin dediğim sen, şimdi yoksun. Mutluluğum dediğim adam şimdi canımı yakıyor. Tuhaf, mucizemsin ama yoksun. Hiç olmamış bir şeye inanmış, kendini kandırmış, şimdide unutamıyor gibiyim. Sahi sadece gözümde büyüttüğüm bir hayalmiydin?

Burdan böyle seninle konuşurmuş gibi ahkam kesmek kolay tabi. Tanıyorum kendimi, şimdi karşında olsam dilim tutulur hiç bir şey söyleyemem. Hatta gözlerine bile bakamam. Ama sen zaten hiç karşıma çıkmayacaksın değil mi? Şöyle karşılıklı oturup konuşamayacağız bir daha. Ben sana sesim titreye titreye içimi döküp sözüm bittiğinde hıçkıra hıçkıra omuzunda ağlayamayacağım. 

Haklısın gittin. Haklısın başkasını seviyorsun. Aptalım, her şeyin farkında olmama rağmen vazgeçemiyorum. Ancak ardından şiirler yazıyor, hayallerimde sana sarılıyorum. Keşke kıymetimi bilseydin demeyeceğim ama sana dair onca şiir yazdım. Ve şiir yazan bir kadın bulmak zordur derler. Tebrikler bayım, siz şairinizi öldürdünüz. 

Ve son bir kaç şey;
her sabah,
her akşam,
seni sevdim.
her sabah,
her akşam,
gelmedin.
her sabah,
yoktun.
her akşam, 
sonum oldun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder