18 Mart 2015 Çarşamba

Ne Kadar Öfkeliysem O Kadar Aşığım


Bu saatten sonra ister seni sevdiğimi düşün ister başka bişey, gerçekten umurumda değil. Giderken duygularını açık açık belirtmiştin zaten. Ve inan canımı yakacağın kadar yaktın, ne yaparsan yap daha fazla canımı yakamazsın. 

Bu gelişin sevdirişin gidişin hiç yabancı değil. Senden önce dört yılım daha vardı hatırlatırım. Yani sen şimdi kıymetimi anlayıp geri falan dönme. Ben senin oyuncağın evcil hayvanın falan değilim. Aşkımdan ölsemde, pişman olup dönmek istesende gelme. Çünkü eğer dönmek istersen bunun tek sebebi bana acıdığın için yada vicdanını rahatlatmak için dönmek olacak. Senin bana acımana ihtiyacım yok. Kendi kendime yeterince acıyorum zaten. 

Sırf seni sevdiğim için yanımda durarak iyi biri olduğunu sanıyorsun. Sen iyi bir insan falan değilsin. Sen gününü yaşamaya çalışan, kaygısız, korkak zavallının tekisin. Ve şunu aklının bir köşesine yaz, bir gün seni unutucam ve sen bana yaşattıklarını çekmeden mutlu olamayacaksın. 

Allah kahretsin sürüm sürüm sürünmeni istiyorum. Mutlu olma ya. Her gece benim uykularım kaçarken sen mutlu olma işte. Ben seni beynimden silemezken senin beni kolayca hayatından çıkartman çok zoruma gidiyor. Çektiklerimi çek istiyorum, mutsuz ol istiyorum. Benden başkasını seveme istiyorum. Yaşattıklarının ne kadar ağır olduğunun farkına var istiyorum. Kendin gibi bencil birinden belanı bul istiyorum. Sonra beni özle, kıymetimi anla, kimsenin bir ben olamayacağını anla istiyorum. Ben gurursuzca sana kaç kere umrunda olmamasına rağmen gidip geldiysem sende öyle gel istiyorum. 

Biliyorsun, kendime küfür ede ede seni yine affederim. 
Biliyorsun, ne kadar öfkeliysem o kadar aşığım. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder