5 Mart 2015 Perşembe

Aslında İyi Birisin, O Kadar Canımı Yakmış Olmana Rağmen


Hatırlıyor musun ' bana hiç bir zaman aşık olamayacaksın çünkü ben hiç bir zaman canını yakacak şeyler yapmayacağım' demiştim. Ne acı, taa o zamanlardan bildiğim şeyin ardından hala inatla koşturuyorum. Neden senden vazgeçemiyorum? Neden beni sevmeyen bir adama hem aşık hem alışığım? Neden sana bu denli bağlıyım?

Seni unutmak istemiyorum, illede buraya geleceksin işte. Çok seviyorum seni umurunda olmadığım. Çok saçma bir zamanda denk gelmiştik birbirimize. Daha ilk kıvılcımlarda canımı yakacağını anlamıştım. Ama aptal ben işte! Herseferinde kalbimi dinler herseferinde başından olmayacağını bile bile bu sefer belki farklı olur derim. Olmadı, farklı falan olmadı. Ben 'Allahım ne olur bu sefer canım yanmasın' diye ağlaya ağlaya teslim oldum sana. Beni sevdiğini söylemelerine kandım. Kim bilir, belki senden seni sevdiğin yalanına inanmak istedin. Hayatımın en güzel günlerini seninle yaşadım. Mucizem dedim sana. 

Sonra ne olduysa gittin. Aylarca hiç sevmeyen, sırf ben seviyorum diye bana o kadar zaman dayanmazdı dedim.  Biraz olsun sevmiştir dedim. Sonra kafama dank etti. Sen beni eski sevgilinin boşluğunu doldurmak için kullandın. Sen beni sığınacak liman olarak gördün. Sen benim canımı çok yaktın. 

Hatırlıyormusun ilk tanıştığımızda canını yakanlardan yakınmıştın. Farkında değilsin ama yaşadıklarının aynısını bana yaşattın. İnsan kendi gözündeki çapağı göremezmiş. 

Sana şimdi ne desem boş zaten herşey net, sevmiyorum dedin zaten. Allah kahretsin ki ne olursa olsun döneceğin günün hayalini kurmaktan vazgeçemiyorum. Umarım bir gün aklın başına gelir, umarım bir gün seni sevişim içine dokunur. 

Onca sözüne rağmen seni bekliyor olmaktan utanıyorum. Biliyor musun yaşattığın onca şeyi geçtimde en kötüsü kullanılmışlık hissi. Keşke canını yakanların hıncını benim canımdan almaya çalışmasaydın. 

Zaten ben hep ikinci kadın olmak için yaratılmışım. Kaderime alıştımda, gelmeyişine bir türlü alışamadım. Söylediğin onca gurur kırıcı şeyi düşünüyorum, en başta beni sevmediğini biliyorum yinede amaçsızca seni bekliyorum. Gurur mu bıraktın be adam. Çaresizce seni bekliyorum. 

Aslında iyi birisin, o kadar canımı yakmış olmana rağmen. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder