6 Mart 2015 Cuma

Ben Senin Kıymetini Ömür Boyu Bilirim


12.09.2014

Gözümde büyüyorsun kimi zaman. Hani derler ya, o aslında farklı değil sen gözünde büyütüyorsun diye. Öyle değil işte. Bence sen Dünyanın en komik, en romantik, en güçlü ve en güzel adamısın. Sen benim gözümde büyüyen bir adam değil, herkesin ulaşamayacağı türden bir adamsın. Çünkü şuan benimsin ve benim ellerimi tutuyorsun. 

Kimi zaman bu adam benim diye bağırmak istiyorum. Ve gözler daha etkilki olduğu için bunu gözlerimle herkese anlatabiliyorum. Gözlerim insanlara şunları söylüyor, ' hey bakar mısınız bu adam tamamen benim ve ben ona sahip olduğum için çok şanslıyım. Onun zerresini heba etmeyecek kadar çok seviyorum. O en çok bana yakışıyor. Onun kıymetini en iyi benim kalbim bilir.' İşte gözlerim bunları anlatıyor. 

Sende hissettiklerim, farkettiklerim, keşfettiklerim, herşey ama herşey bambaşka. O tebebbüsümün, ses tonun, kirpiklerin. Ben sana çok aşığım sevgilim. Sen benim gözümde büyüyen bir rüya değil gözümde büyüyen bir sevgilisin. Biliyorum, rüyalar biter ama gerçekler sürer. Sen gerçeksin sevgilim. Biz gerçeğiz. Senden sınırsız öpücük almak, göğüsünde uyuyakalmak, beni sevdiğini duymak, ellerini ellerime kenetleyebilmek işte bunların hepsi gerçek. Hissediyorum sevgilim biz birbirimize aitiz. İyiki karşılaşmışız iyiki sevmişiz. Seni çok seviyorum sevgilim. 

Bu çok farklı bir duygu, öyle kelebeklerin uçuşması kadar basit değil. Seninle öyle mutluyum ki, sanki farklı bir Dünyada sadece ikimiz varmışız gibi. Seninle sonsuz güvende ve sonsuz huzurluyum. Huzur koyuyorsun sevgilim. Sonsuz cennet vaad ediyorsun. Gözlerine dair sayısız hayal kurabiliyorum. Ve biliyorum bir gün tüm hayallerimizi birlikte gerçekleştireceğiz. Biz hiç yarım kalmayacağız sevgilim. Bizmi başlangıcımızda sonumuzda aşk olacak. Sana hiç ellerimi bırakma demeyeceğim, ellerimi tutmaya devam et sevgilim. Ben senin kıymetini ömür boyu bilirim. 

06.03.2015

Ben senin kıymetini ömür boyu bilirdimde, sen beni öldürüp ardında bırakmayı tercih ettin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder