8 Temmuz 2014 Salı

Seviyorsam Seviyorumdur


Seviyorsam seviyorumdur, aşıksam aşığımdır. Sırf beni kaybetmekten korkasın diye saçma sapan ihtiras oyunları oynayamam. Gurur yapmam. Hep seni düşünürüm, iyiliğini isterim, kıskanırım, çok severim, yanındayken bile özlerim. Belki sevgimle bunaltırım ama asla sevgimi gizleyemem. Ve ben böyle çok severken sen değerimi bilmek yerine defolup gidemezsin. Madem ben çok sevdim sen defolup gitmek yerine şükretmelisin. Kendinden çok seni sevip düşünen birini böyle terk edemezsin. Eğer birinin peşinden koşup acı çekerek aşkını yaşamak istiyorsan kusura bakma ama o kişi ben olamam. Sevdiğim birini asla süründüremem. Kıyamam ki bir kere. Zaten birine kendimi kaptırdığımda tam bir aptal aşık oluyorum. Söyledim işte seviyorsam seviyorumdur ötesi yok. Gizleyemem, nazlanamam hemen yelkenleri suya indiririm. Ama fark etmez değil mi? Sen her türlü gidersin. Seni bir kere bile üzmemiş olmama rağmen, hep üzerine titremiş olmama rağmen gidersin. Ya mükemmel davrandığım için gidersin yada seni çok sevdiğim için bunalıp gidersin. Sen her türlü korkup kaçarsın. Seni mutlu eden biriyle olmaya cesaretin yok. Çünkü sen mükemmel değilsin, sen sadece benim gözümde mükemmelsin. Bazı şeyleri yaşatmaya cesaretin yok. Ama dediğim gibi beni sev diye canını yakamam. Beni aklına kazı diye peşimden köpek gibi süründüremem. Sırf bana tapman için dandik kılıklara giremem. Aşıksam aşığımdır ve gitmek istemen senin kaybın olacaktır. Dünyasını sana adamış birini sevmemek tamamen senin aptallığındır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder