18 Temmuz 2014 Cuma

Dönmediğin İçin Kızgınım


Artık senin için dua etmiyorum, pes ettim. İstediğin kadar uzağa gidebilirsin. Umrumda bile değil. Hala kendimi berbat ve boşlukta hissediyorum ama sebebini bilmediğim bir şekilde istemiyorum seni. Nasıl olduda aklım başıma geldi bende bilmiyorum. İşin garibide seni istemememe rağmen hala düzelmedim. Hala berbat haldeyim. Sanırım dönmeni umut etmeyi bıraktığım gün kendimdende umudu kestim. Annem büyüdükçe olgunlaşacağımı her şeyi kafama takmayacağımı söylüyor.  Her gün ağlayan bir kızı tercih kalpsiz birine tercih ederim. Çünkü anneler her zaman haklıdır.  Ben gün geçtikçe duygusuz birine dönüşüyorum ve buna garip bir şekilde olgunlaşmak deniyor. Saf, masum, çocuk kalpli kalmayı yeğlerdim. Maalefes her şey istediğimiz gibi gitmiyor. İstemedende olsa seni geride bırakıyorum. İlerisi için pek bir umudum yok. Kimsenin beni sevemeyeceğine ve kimseyi sevemeyeceğimi düşünüyorum. Çünkü hep aptal huyları olan bir kızdım. Beni seven insanları hep göz ardı ederdim. Sevdiğim insanlarıda hep çok severdim. Her zaman en çok ben sevmeliymişim gibi hissederdim. En çok ben sevincede en az ben sevilmiş olurdum. Bu yüzden hep terk edilen ben oldum. Beni sevenle olmayı bir türlü beceremedim. Çünkü bu mantıklı bir hareket olurdu, benimle uzaktan yakından alakası olmayan bir davranış olurdu. Hayatım boyunca iki şeyden korktum. Biri annem gibi bir anne olamamak diğeri ise babamın annemi sevdiği gibi beni sevecek bir adamın hayatıma girmemesi. Büyüdükçe anladım ki beni hiç bir zaman çok sevecek biri olmayacak. Ben hiç bir zaman annem gibi sevilemeyeceğim. Mutlu bir ailem olmayacak. Ya beni seveni sevemeyeceğim yada beni seveni daha fazla sevip üzüleceğim. Büyüdükçe olgunlaşacağım ama asla dengeli olmayı öğrenemeyeceğim. O yüzden keşke dönsen, beni eskisi gibi sevebilsen. En çok senin yanında mutluydum ben. Hayal kurmayı sevmediğim halde en çok seninle hayal kurmuştum ben. İlk defa geleceğimi bir adamın üstüne kurmuştum. Dön diyorum, seni seviyorum ama garip bir şekilde istemiyorum seni. Belkide kızgın olduğum içindir. Belkide dönmediğin için kızgınımdır, yada dönsen bile yaptıklarını affedemeyeceğim için kızgınımdır. Seni seviyorum ama affettirebileceksen dön. Bir daha canımı yakmayacağına söz vereceksen dön. Seni seviyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder