17 Temmuz 2014 Perşembe

I Really Don't Need You Beybisi


Sana içimi açtım. Açmaklada kalmadım içimi döktüm. Sense zaaflarımdan yararlandın. Ben senin tanıdığın kadar değildim. Sen benim anlattığım kadar beni tanıdın. Hoş ne fark eder sana olan zaaflarım her şekilde bitirdi beni. Giderken eline verdiğim tüm silahları kullanarak gittin. Sözlerinle canımı çok yaktın. Sen gittiğinden beri sinirlerime hakim olamıyorum. Sakin olmaya çalıştıkça zapt edilmez bir hal alıyorum. Sanırım evren mesajımı yanlış algılıyor. Unutup hayatıma eskisi gibi devam etmeye çalıştıkça seni gözüme gözüme sokuyor. Evrenide Allah kahretsin. Sakin olmak istiyorum ben. Bu yaşta sinir ilaçlarına başlamak istemiyorum. Hayatımın senin yüzünden ellerimde yok olmasını izlemek istemiyorum.
Artık arabesk takılmayı bırakıp cool bir şeyler yazmak lazım. Senden uzak durmak, seni yazmamak falan lazım. Benden tamamen sıyrılman lazım. Umurumda olmaman lazım. Ben senin umurunda değilsem sende benim umurumun yakınlarına bile uğrama. İnsan bir süre sonra çok düşünmekten şalterleri yakıp, Yıldız Tilbe'ye dönüyor. İster istemez güzel saçmalıyor. Aşk insana neler neler yaptırıyor. Aşk acısı çeken kadınlar acıyı çekerken kuğul, acıyı atlattıktan sonra cool oluyor. Kalpsiz kadınlar daha bir tutuluyor. Kalpsiz kadınların aslında en duygusal kadınlar olduğunu kimse görmüyor. Bence bana kuğulluk coolluk falan değil en çok gecenin dördünde 'Allahım ne olur dönsün' iki dakika sonra 'ölsün' diye dua etmek çok yakışıyor. Umutlarımın getirdiği azme hayranım. Umutlarımın bir türlü getiremediği sanada hayranım. Niran ablamızın dediği gibi 'hayranım kaşına gözüne maşallah, razıyım çilene derdine dırırım' Sonuçta aza razı olmayan çoğu bulamazmış. Derler. Onlar ne derse desinler, ben çoğu istemiyorum seni istiyorum. Sonra birde hepsi grubu vardı 'Seni sildim telefon rehberimden, adının üstüne hep karaladım yüzünü görmekten çok sıkıldım' diyordu. İnşallah o günlerde gelecek canım. Sabırla unutmayı bekliyoruz. Ne olacak şu şarkı benzetmelerim. Benzettiğimde şarkı olsa. Gerçi sana en çok hepsi yakışır. Her neyse biz olaya geri dönelim. Sen bir git pir git. Gidişin olsun dönüşün olmasın. Sağlıcakla selametle falan kalma. Sadece git, uza ikile. Benden uzak şeytana yakın ol. Şeytan derken silikon dudaklı, çakma sarışınları kastetmiyorum. Bayağı bildiğimiz cehenneme odun ol. Benim kalasım kütüğüm odunum olamadın demek sana cehennemde odun olmak kısmetmiş. Aklımı ve kalbimi çakma kuğulluğuyla yalnız bırak. Son olarak I really don't need you beybisi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder