4 Şubat 2017 Cumartesi

Biliyorum Sende Sevdin


Biliyorum sende sevdin. Her ihanet sevgiyle başlar bunu öğrendin. Sende geceleri uykusuz kaldın, sigarana sarıldın. Kimi zaman sigaradan çok yandın. Oda yansın istedin. 
Biliyorum sevdin, kalabalıklarda herkesi ona benzettin. Herkes gitsin o kalsın istedin. Bazen içine ağladın, bazen kendini tutamadın. 

Biliyorum boşluklardan atladın, rüzgar ateşini kesmedi. Dibi hiç bir zaman göremedin. Ölemedin. Kendince onu terkettin, sonra dayanamadın geri döndün. Onun hiç haberi olmadı, tıpkı bana olanlardan senin haberin olmadığı gibi.

Biliyorum en çok ona öldün. Sarhoş oldun, unutamadın. Başkasına dokundun unutamadın. Ona benzeyen birini sevmeye çalıştın, unutamadın. 
Biliyorum çok yandın, karşına çıkan her insanda, her kitapta, her filmde, küçük bir bakışta bile onu hatırladın. Unutmaya çalışacağım derken kendinle birlikte çok can yaktın.

Aynı dizelerde ağladık, Aynı şarkıda uzaklara daldık. Aynı şehri terketmek istedik. Anıların acı vereceğini bile bile aynı yollardan defalarca geçtik. Nefessiz kaldık, ayrı balkonlara aynı acıyla kendimizi attık.
Biliyorum sende kendinden nefret ettin.
Sende çaresiz kaldın.
Sende ölmek istedin.
Herşeye rağmen sende vazgeçemedin.

Biliyorum sende sevdin, ama beni değil.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder