6 Şubat 2017 Pazartesi

Yitik Geçmişim


Benimki tam deli cesaretiydi. 
Kimi sevdiği belli olmayan bir adamın kollarına attım kendimi. Alsın beni göğüsüne yatırsın, kalbinde saklasın istedim. Yitik birinde kendimi yitirmek istedim. Kimi düşündüğü belli olmayan karanlık bir adamın aydınlık yanı olmak istedim.

Aşk dedim. Sev dedim. Biz olalım dedim. Dedim demesinede, duymadın ki beni. Sağırdı kalbin, kördü ruhun. Duvarlara anlatsam daha çok severdi beni.

Dokunduğum, öptüğüm sarıldığım adam kendinde kaybolmuş biriydi. Hiç düşünmeden seninle kaybolmak istedim. Beni kendinle bırakıp terkettin. Yinede sevdim.

Benim ki hakikaten deli işiydi.
Ben sanmıştım ki, sende kaybolursam seni bulabilirim. 

Gittiğin gün kendime dedim ki "fazla gençsin ve bu adamı gereğinden fazla sevdin".
Gereğinden fazla sevdiğimi anlayalı iki yıl oldu. 
Ama senden vazgeçemedim.
Hep sevdim, hep özledim.

Seni karşıma alıp herkese sırtımı dönecek kadar cesaretliydim. Senin için yapabileceklerimi bilerek gittin. Tek damla gözyaşına dünyaları yakacağımı bildiğin halde seni ağlatan kadına gittin. 

Benimki tam deli cesaretiydi.
Kimi sevdiği belli olmayan bir adam uğruna yitirdim kendimi.
Yitik geçmişimle yitirdim geleceğimi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder