25 Eylül 2013 Çarşamba

Eylül


Kışlık sevmiştim ben seni, yazım gibi içimi ısıtman için. Yazım olup güneş gibi kalbime doğman için. Sonbaharda yapraklar gibi kalbimden dökülüp gitmeni istemezdim. Bak şimdi yalnız kaldım, ellerim üşüyor. Isıtan yok. Hoş senden başkası ısıtsın istemezdim ya zaten. Şimdi dışarıda yağmur yağıyor. Her damlada sanki kalbimden akıp gidiyorsun. Sonbaharım böyle olacaksa kışım hiç gelmesin. Yada kışım seninle birlikte gelsin. Herkesin battaniyesi, müziği, kahvesi var. Benim kışımın özeti sen ol. O battaniyeye beraber sarılıp birbirimizi dinleyelim. O kahveyi birbirimizin gözlerinin içine bakıp soğutalım. Hani eylülde aşklar başkaydı? Hani eylül aşk diye yazılırdı? Eylül aşksa, aşk eylülse, sende eylülde aşksan geri dön. Benim ol, beni sev, benim içimi ısıt, bana sarıl, bana dokun, beni öp. Ellerimi yalnızlığın dostu kahve fincanı değil sen ısıt işte. Zaman battaniyeye sarılıp aşk filmleri izlemekle değilde, sana sarılıp aşk filmi çekmekle geçsin. Kulağıma seni seviyorum diye fısıldadığında içim erisin. Sen yanımda ol, yüzüm hiç asılmasın.
Eylülde aşk başka işte, beraber hasta olalım, birbirimize meyve soyalım, ben ilaçlarımı içmeyi unutayım sen bana kız. Soğuklardan burnum kızardığında 'öpeyimde geçsin' de. Yanakların kızarsın, elmacık kemiklerinden öpeyim. Yaz hiç gelmesin, sen yaz gibi gel. Yağmuru izleyelim, yağmurda koşalım birbirimizi ıslatalım. Ben böyle hayallere kapılmayayım, sen gel bunları beraber yaşayalım. Yaz aşkları gibi saçma olma, öyle boş ve geçici. Ömrümün kalanı ol. Gözlerimin içine her baktığında gözlerim parlasın. İşte o adam diyeyim sana, işte o içimi ısıtan gerçek aşkım olan adam diyeyim. Seninleyken hiç bir şeyin önemi kalmasın. Ne dışarıda fısıldayan rüzgarın, nede açık bıraktığımız camların. Öyle işte sevgilim, eylülde istiyorum seni. Yapraklar solmaya başlarken sen benim kalbimi yeşert istiyorum. Eldiven takmak yerine senin ellerini istiyorum, senin ceketini omuzlarıma almak istiyorum. En önemlisi seni istiyorum. Hemde öyle çok istiyorum ki. Yani başımda hiç ayrılma. Ellerini üzerimden hiç çekme. Gönlüme dokun hep, en derinden.
Ve ben şimdi her yağmur damlasında seni bekliyorum sevgilim, her rüzgarda kulağıma seni seviyorum diye fısıldadığını duyuyorum. Ben seni bekliyorum, hep bekledim hala bekliyorum. Sonbaharda gel, eylülde gel sevgilim. Kapımı bu soğukta sana araladım. Şimdi gel, ben üşütmeden gel. Dudaklarım camda, gözlerim kaldırımlarda seni bekliyorum sevgilim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder