6 Eylül 2013 Cuma

Gitmişsin, Gelmişsin



Hıçkırıp yutkunmakla falan geçmiyormuş. Ne kadar ağlasan da giden dönmüyormuş. Sende öğrendim ben bunları, gidişinle öğrendim. Gidişinle anladım kendinden çok başkasını sevemediğini. Gidişinle anladım sevgimin seni mutlu edemediğini. Umursamıyormuşsun sen beni, seni sevmemi, sana olan aşkımı. Önemli olan ardına bakmadan gidebilmekmiş senin için, önemli olan bitirebilmekmiş beni senin için. Uğruna akıttığım yaşların, değiştirdiğim hayatımın hiç bir önemi yokmuş senin için. Gitmek istemişsin ve gitmişsin. Ne benlesin, ne bensiz. Canın istemiş dönmüşsün yeniden. Ben yine 'bu son' ile başlayan cümlelerine kanmışım. Aklım almasa da kalbim inanmış sözlerine. Sonra bir bakmışım bu kaçıncı gidiş, kaçıncı dönüş, kaçıncı affedişim. Sayamaz olmuşum artık. Sen beni hep ikinci durak olarak görmüşsün. Onlar, bunlar kırmış kalbini sen benim dizlerime, şefkatime koşmuşsun. Şimdilerde anladım. Anlamak kolay, aptal değilim. Kalbim aptal benim, kalbim yeni fark etti. Çünkü seni kalbim, ruhum ve benliğim eskisi gibi sevemiyoruz. Eskisi gibi yalanlarını öpemiyoruz. İhanetlerine sarılmıyoruz. Acın arık bize bal gelmiyor. Gözlerin artık tüm dünyaya eş değer değil. Dön yada kal demek gelmiyor içimden.Eskisi gibi sevmiyorum ama mutluyum. Çünkü alışkınım,bağlıyım sana. Bunca yılı beraber geçirdik. Kolay mı unutmak? Gitme demek gelmese de içimden, gidişin çok koyar bana. Her şey tamam da bu gidişlerine hiç alışamadım. Her seferinde ilki gibi canım yanıyor. Kafamda kurup senden uzaklarda üzülmekten bıktım. İşte bu uykularımı kaçırıyor. Sen gülerken ben burada bizim bin türlü halimizi düşünüp hıçkırıklara boğuluyorum. Elimde değil, gideceğini düşünmek canımı yakıyor. Alışkınım sana ama gidişlerine bağlı. Günden güne eriyorum. Kalbim yok oluyor. Eskisi gibi sevemiyorum seni, eskiden masumca severdim şimdi ise acıyla seviyorum. 'Beni bu kadar çok sevme' demiştin bana. Haklısın, ben kendimi durduramadım. Senin sınırların vardı. Ben kalbime hiç bir zaman sınır koyamadım. Kalbim şimdi siyah beyaz içinde mecazi anlamlara bile yer yok. Artık seviyorum dediğinde gerçekten sevip sevmediğini, yalan mı söylediğini düşünmüyorum. Oluruna bıraktım ben kalbimi. Onu seninle birlikte öldürüyorum. Farkında değilim, özür dilerim. Bilsem seni bu kadar çok sevmezdim. Seni ellerimle öldürmezdim. Olay basit, ben çok sevdim sen her seferinde defolup gittin. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder