7 Eylül 2013 Cumartesi

Özür Dilerim


Çok özledim demek istiyorum, kendimi tutuyorum. Kendine söz verip tutamayanlardan değilim ben. Kocaman gururum var benim, kahretsin. Gidenin ardından ağlamaktan başka yapacak bir şey bulamıyorum. Dön diyemem, sevse zaten gitmezdi. Ben sadece bekliyorum. Bir gün sende özlersen hiç durma. Mesaj falan sakın atma, kapımı çal. O kadar özledim ki boyununa atlayayım, kokunu içime çekeyim, içimden 'bu adam beni seviyormuş' diyebileyim. 'Seni özledim' dediğinde 'bende' diyeyim. Ama sen gözlerimde 'ben daha çok özledim sevgilim'i gör. Çünkü gururum var benim, söyleyemem. Çünkü sen beni aldattın. Çünkü ben bu yüzden kaybettim seni. Gurur işte. Halbuki benim kaybedecek hiç bir şeyim yok, senden başka. Sen hala benimlesin, ben unutmadan bitmezsin. Seni seviyorum, çok aşığım ama sen duyamıyorsun bunları. Özür dilerim, ben aslında seni senden çok sevenim. Aynı zamanda her şeyi mahvedenim. Aldatan sensin, suçu üzerine alan benim. Anla işte seni ne kadar çok sevdiğimi. Sensiz gülemiyorum. Sen benim sadece sevgilim değil en yakın arkadaşımdın. Sevgililer en yakın arkadaşlara benzemezdi. Sevgililer ayrılırlardı. Bunu için , ayrılmamak için en yakın arkadaş olmamışmıydık biz? O zaman neden gittin ki? Biliyorum, burnumun sürtülmesini istedin. Söyleyemiyorum ama hisset işte, ben çok özledim. Gözlerine saatlerce bakıp gülmeyi, ellerimi ısıtmanı, abuk subuk fotoğraflar çekilmeyi, kavgalarımızı bile özledim. Şimdi hangi kızın yanındasın diye düşünmüyorum. Evde yalnız oturmuş beni düşündüğünü biliyorum. Çünkü sen benim kalbimsin, bir kere aldattığın için pişmansın. Geri dönmek istiyorsun ama kabul etmeyeceğimi düşünüyorsun. Kabul edeceğim sevgilim. Çünkü ikimizde hatalıyız, öyle yapmaman gerekirdi. Ve benim seni öyle boşlamamam gerekirdi, sevgimi göstermem gerekirdi. Sık sık seni seviyorum demediğim için özür dilerim sevgilim, gözlerimden anla istemiştim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder